Wat doe jij tijdens Kerst en Oud & Nieuw?

• 15 december 2017
  • 6 reacties
  • 484 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
Voor mijn gevoel vliegen we door de laatste maand van het jaar! Een mooi moment om even stil te staan bij het afgelopen jaar. Wat is jou dit jaar met meest bijgebleven in 2017? Ben je misschien klaar met je studie, of ben je begonnen aan een nieuw avontuur? Ik ben erg benieuwd! 😃 Laat je reactie vooral achter in de reacties.

Voor mij stond het jaar 2017 voornamelijk in het teken van samen zijn. Samen met de mensen waar ik om geef. Samen op ontdekking, nieuwe avonturen beleven en het allerbelangijkste: een hoop gezelligheid! Welke leuke en/of bijzondere dingen heb jij het afgelopen jaar meegemaakt, of ga je nog doen? Heb je bijvoorbeeld een angst overwonnen, of ben je volledig uit je 'comfort zone' gestapt? Zelf ben ik niet zo'n waaghals.. Ik ben niet uit een vliegtuig gesprongen en ik heb ook geen sprong in het water gemaakt tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsduik, maar wie weet wat 2018 brengt!

Kerstmis, voor mij klinkt het nog ver weg maar in werkelijkheid duurt het nog maar even en gaan we met z'n alle rond de tafel (met foute Kersttrui). Op de eerste en tweede kerstdag geniet ik van het samen zijn met familie en vrienden, elk jaar weer een traditie! Tijdens de Kerst kies ik ervoor om volledig offline te zijn. Mijn mobiel schuif ik aan de kant, hoe hard 'ie ook piept! Hoe zit dat bij jou? Geef jij je telefoon aandacht tijdens Kerst? Zo ja, kijk maar uit! Wie weet heb je wel een #bordjeprikker aan tafel..

Over tradities gesproken.. Wat doe jij met Kerst? Spendeer jij je tijd net als ik, gezellig met de mensen waar je om geeft? Of ziet jouw Kerst er toch anders uit.. Besluit je het roer volledig om te gooien, of moet je werken?

Na de Kerst volgt al snel Oud & Nieuw. Heb jij nog goede voornemens voor het nieuwe jaar? Heb je al een 'bucket list' klaar staan? Mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om iets meer te gaan #afklikken en nóg meer tijd te besteden aan mensen die mij lief zijn.

Alvast fijne feestdagen!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oooohjaaaa wat gaat de tijd onwijs snel. Voor mijn gevoel is november pas net begonnen! Kerst doe ik eigenlijk nooit zo heel veel aan, de enige traditie die ik heb is om op eerste kerstdag de hele dag in mijn pyjama rond te lopen en The Santa Clause 1, 2 en 3 te bingewatchen. Op tweede kerstdag ga ik gezellig brunchen met vriendinnetjes en de rest van de dag wordt het weer lekker met een dekentje op de bank films kijken denk ik!

Oud en nieuw daar in tegen is echt mijn dag! Ik hou ervan! Lekker de hele dag met vrienden en familie rondhangen, kletsen, lekker eten en gezellig een drankje doen. Het hele samenzijn op die dag heeft voor mij iets speciaals. Je bent dan samen met de mensen die je het liefst mag en heb het vooruitzicht op een heel nieuw jaar waarin je nieuwe dingen met elkaar gaat beleven en doen. 365 nieuwe dagen om tot diep in de nacht goede gesprekken te voeren of Party en Co te spelen 😉 Ik heb er nu al zin in! 😃
Reputatie 2
Hi! Alweer bijna 2018! Gaat echt veel te snel.
Ik had eigenlijk wel een heul goed jaar. Huis gekocht en op werk gaat alles lekker.

Kerst vier ik in New York! Ik heb er heel veel zin in. We gaan op kerstavond eten op een boot en dan varen we naar het vrijheidsbeeld 🙂 Op eerste kerstdag gaan we heel chic uit eten.

Oud en nieuw vier ik denk ik gewoon thuis. Ik kijk wel weer uit naar een nieuw jaar!

Bij deze dus fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuw jaar iedereen 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Ik ben gewoon samen met familie. Beetje het verplichte zeg maar.
Ik werk in de horeca maar wij gaan altijd dicht tijdens de kerst. Mijn vorige werkgever vond dat je tijdens de kerst gewoon lekker thuis moest zijn ipv werken. Gelukkig denkt mijn nieuwe werkgever er ook zo over. En gaan we 24 december met het team wat leuks doen, ipv een kerstpakket. Om vervolgens tot 4 januari lekker vakantie te hebben. Nu zitten we nog even in de drukte op het werk.Ik denk dat we zo een beetje één van de weinige horeca bedrijven zijn die met kerst lekker dicht zijn.Zelf ga ik ook nooit uit eten met kerst in een restaurant. Want ik vind eigenlijk dat iedereen met kerst lekker thuis moet kunnen zijn.
Verder ga ik lekker uitrusten van deze afgelopen twee weken die erg druk en intensief waren.

Wens een ieder fijne dagen toe!
Groet Richard
Reputatie 6
Badge +3

Reputatie 6
Badge +8

Yes, inmiddels zitten we al in 2018! Heb je een fijne jaarwisseling gehad, Richard? 😃
Reputatie 6
Badge +3
Zeker weten, ik hoop een ieder hier ook!

Reageer