De Ben community naar Odido
Hier kun je met van alles en nog wat terecht!
Recent actief
Het is alweer lente en voor je het weet kunnen we weer gezellig barbecueën. Maar ja, dan moet het weer ook een beetje meewerken natuurlijk. Vandaar deze app, zo weet je precies op welke dagen je het beste de barbecue weer aan kan steken. Zie hieronder welke app ik dit keer aanraad. De officiële KNMI- app, met weersverwachtingen en weerwaarschuwingen, direct van ons nationale weerinstituut. Dit kun je met de app:• Ontvang pushberichten met weerwaarschuwingen voor naderend gevaarlijk weer per regio.• Radarbeelden bekijken van de afgelopen 3 uren.• Zie in een oogopslag de actuele temperatuur, windsnelheid en windrichting• Hoe laat komt de zon op en wanneer gaat ie onder.• Bekijk de weersverwachting per dag en per uur: temperatuur, neerslag en wind.• Ontvang pushberichten met dagelijkse weersverwachtingen en lees de uitgebreide weersverwachting.• Bekijk de 14-daagse verwachting van minimum en maximum temperatuur en neerslag hoeveelheid en de langjarig gemiddelden.Alles gebaseerd op je huid
Hallo! 😀 Wisten jullie al dat ik af en toe ook blog? Vast wel toch? Of heel misschien toch niet? In dat geval wil ik jullie kennis laten maken met: Mijn BLOG omgeving Je kan kiezen uit: BEN BENIEUWDNieuws, actualiteit en inhakers. BEN BEWUSTTips waarmee je telefoon extra lang meegaat én beveiligt. BEN OP DE HOOGTEGrappige, leuke en sympathieke tips, tricks en weetjes voor jou en je telefoon.
Hi Allemaal! 😎 De zomer komt eraan en de meeste van ons gaan dan op vakantie, een mooi vooruitzicht of niet? Misschien heb ik een leuke app voor jullie, namelijk de app Tripadvisor Tripadvisor is een reisplatform dat mensen, passies en plaatsen samenbrengt om een betere reiservaring aan te bieden, van de allereerste plannen tot het boeken en natuurlijk de reis zelf. Met onze app kun je alles uit je reis halen, of je nu nog aan het plannen of al onderweg bent. Ontdek waar je kunt verblijven, wat je kunt doen en waar je kunt eten op basis van advies van miljoenen reizigers die er al eens zijn geweest. Vind aanbiedingen voor hotels, boek ervaringen, reserveer een tafel bij uitstekende restaurants en ontdek geweldige locaties in de buurt. Het maakt niet uit wat voor soort reis je wilt maken; met de Tripadvisor-app plan je je reis heel eenvoudig en help je ook anderen. Een hele fijne reis alvast! 💙 Download de app!iOSAndroid
Hoi Allemaal!Ik heb weer een leuke app voor juliie, namelijk DE fotobewerkings-app: Lightroom.Zoals de meeste van ons hebben wij ontzettend veel foto's en video's op onze telefoon staan waar we eigenlijk niet echt veel mee doen, dat is jammer natuurlijk! Vandaar deze app. 😊De Adobe Photoshop Lightroom app is een gratis, gebruiksvriendelijke foto- en video-editor waarmee je snel en makkelijk verbluffende afbeeldingen kan vastleggen en kan bewerken met krachtige voorinstellingen.De bewerkingsapp van Lightroom biedt gebruiksvriendelijke hulpmiddelen voor het bewerken van foto's en video's waarmee je foto's kunt verbeteren door objectverwijdering, fijnafstemming van de achtergrond en vooraf ingestelde filters om snel aanpassingen toe te voegen die foto's, video's en rollen tot leven brengen - alles in één app. Ik zou zeggen download de app en probeer het gewoon uit! Je kan hieronder de app installeren. Heel veel plezier ermee! Download de appiOS Download de appAndroid
[Update Brexit januari 2021]Het Verenigd Koninkrijk is uit de EU gestapt, maar op dit moment heeft dit nog geen effecten op onze klanten. Mocht dit wel het geval zijn dan laten we het gelijk weten! Op deze pagina vind je alle actuele tarieven in het buitenland.Lijkt het je wat om een abonnement te hebben dat je, zonder extra kosten te maken, kunt gebruiken in de hele EU? Dan heb ik goed nieuws voor je. Want sinds 13 juni 2017 kun jij als klant van Ben jouw abonnement gebruiken in de EU. Bellen, internetten, sms'en vanuit de EU: het gaat allemaal gewoon uit je bundel en tegen dezelfde tarieven als in Nederland. Let wel: dit geldt alleen als jij in het buitenland bent. Bellen vanuit Nederland naar EU of elk ander buitenland gaat niet uit je bundel. Lees vooral verder voor alle informatie. Vakantie!Ga je binnenkort op vakantie binnen de EU? Dan is dit goed nieuws voor je. Je hoeft binnen de EU niet meer bang te zijn voor hoge kosten voor bellen en internetten in het buitenland. De kosten
Hoi sportieveling! 🏋🏽Ik heb iets leuks voor je. Omdat jij lid bent bij Basic-Fit, krijg je bij mij extra voordeel. Als Basic-fit lid krijg jij gratis 4G Extra Snel, betaal je geen aansluitkosten t.w.v. € 20 en krijg je in de meeste gevallen ook nog eens 25% extra data.Dit laat je toch niet liggen? Het volledige aanbod (sim only zowel 1 als 24 maanden en een abonnement met mobiele telefoon) is te vinden op www.ben.nl/basicfit
Ik vind de Ben-reclame met de barista heel goed. Ik zoek de tekst ervan of het filmpje zodat ik de tekst er zelf van kan achterhalen. Wie kan me helpen?
Helemaal klaar voor 2020? Hier heb je een overzicht van al onze aanbevolen Apps die je echt eens moet uitproberen! Ben verstandig met geldAan het eind van je geld nog wat maand over? Tijd voor de volgende apps!WieBetaaltWat - Voor groepen of huisgenoten.Buddy - Voor het gezin, met je partner of huisgenoten.Splitt - Handig voor het stappen!Restoranto - Wanneer je graag uiteten gaat.Pathé All stars - Voor filmfanaten.Airbnb - Voor avonturiers. Stocard - Al jouw klantenpassen onder één dakHomerr - Een app om een zakcentje te verdienen vanuit huis!De Boetepot - Voor jou en je teamgenoten Ben belangrijkDeze zijn onmisbaar op iedere smartphone!Word - Voor iedereen.NL alarm - Onmisbaar.RIVM LCI-richtlijnen - Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom het corona virus.In case of emergency - Een contactpersoon instellen op jouw toestel. Ben gezondWant summer bodies are made in the winter! Fitbit - Voor sportfanaten en mensen die dat willen worden.Mijn eetmeter - Geeft een goed beeld wat
Gefeliciteerd! Je hebt het gouden paasei gevonden op mijn website. Geef hier het codewoord door en laat me weten welke film jij graag bij Pathé wil zien. Je maakt dan kans op één van de 100 Pathé Film vouchers die ik weggeef. Wil jij kansmaken op één van de 100 Pathé Film vouchers? Laat dan het codewoord, samen met welke film jij wilt kijken bij Pathé achter in een reactie onder dit topic! Als je hebt gewonnen, mail ik je binnen 2 weken op het e-mail adres dat bij mij bekend is. Houd je inbox in de gaten! F.A.QHoe kan ik meedoen met de winactie?Je kunt meedoen met de winactie als je het gouden paasei op mijn website hebt gevonden! Hierna kun je het codewoord dat ik je heb gegeven, samen met welke film jij het allerliefste op Pathé wilt zien in een reactie achterlaten in dit topic. Waar kan ik het gouden paasei vinden?Dat kan ik je niet vertellen, je kunt wel zoeken op mijn website! ben.nl Hoe kan ik mij registeren voor de Ben Community?Simpel! Je kunt een account aanmaken op mijn C
Met de gratis 'WhatsAuto'-app kan je makkelijk automatische antwoorden verzenden wanneer je berichten ontvangt in WhatsApp. Je kiest zelf de tekst van je automatische antwoord en wie de berichten moet ontvangen. Superhandig als je bijvoorbeeld druk bezig bent met school en niet verstoord wilt worden. Ik kan eigenlijk nog een tal van handige situaties opnoemen. Het automatische antwoord kun je versturen door de app ''WhatsAuto'' te gebruiken. De belangrijkste functies zijn gratis en naast WhatApp biedt de app ook ondersteuning voor andere populaire apps zoals: Messenger, Signal, Twitter en Instagram. Wil je ook gebruik maken van deze functie maar is het nog niet duidelijk hoe je een automatisch antwoord kunt instellen? Ik help je graag. Hieronder kun je lezen hoe je het kunt instellen: Installeer de WhatsAuto-app in de Play Store en tik op Openen Ga naar het Huis-tabblad Tik op Automatische antwoordtekst om je tekst te bewerken Bevestig je tekst met het vinkje rechtsboven Zet
Smartphones, en zo ook applicaties spelen de afgelopen tijd een steeds belangrijkere en grotere rol in het dagelijks leven. We willen zo veel doen in zo weinig mogelijk tijd. Je tijd overzichterlijk en logischerwijs indelen is dan een vereiste. Vandaar dat de applicatie van deze week: TimeTree is geworden. TimeTree is je digitale agenda, die net wat meer functionaliteit biedt dan de standaard Apple- of Android versie. Zo kun je jouw agenda meer personaliseren naar je eigen smaak door middel van kleuren, notificaties en foto's (bekijk mijn gepersonaliseerde agenda onderaan!). Naast het doorvoeren van je persoonlijke voorkeuren kun je ook andere gebruikers toevoegen in je agenda. Zo kun je een aparte agenda openen met je vrienden, je familie, je partner of het slippertje van vorige week.protip: zet je parter niet samen met de laatste optie, tenzij je een daredevil bent uiteraard. Anyway, de applicatie is super handig. Je hebt snel een overzicht van eventuele geplande meetings, verjaardag
Naast een verbod van de smartphone in de auto, is minister Schultz nu ook bezig met een smartphoneverbod op de fiets. Ik ben voor! Wat denk jij?
JAA! Na een jaar gewacht te hebben is het mollenseizoen met Jan, Olcay en Ruben officieel tot zijn einde gekomen. Even een korte samenvatting van dat seizoen: mollenstreek van Jan, mollenstreek van Jan, mollenstreek van Jan, mollenstreek van Jan, Ruben doet iets klungeligs. My gut feeling: Ruben is de mol! Ja, vorig jaar zat ik er naast. Maar, new year, new me. Waar moet ik beginnen? De aflevering is nog niet begonnen en ik krijg al vette heimwee naar Art Rooijakkers. Dit programma presenteerde hij goed en ik ben een beetje een fan girl geworden wat betreft Art. Maar, niet getreurd voor mij, we gaan verder met Rik van de Westelaken. En hij lijkt het best wel ok te doen. De kandidaten kunnen voor de eerste proef 10 vrijstellingen verdienen. De opdracht is simpel, er liggen 15 kisten in het water, waarvan 10 een vrijstelling bevatten. Hoe meer kisten er gepakt worden, hoe groter de kans wordt dat iedereen een vrijstelling verdiend. De tactiek wordt besproken en de groep gaat le
Hi Ben'ers, Thank god it's friday! Om de week leuk af te sluiten heb ik besloten mijn eerste topic te schrijven. En wat leest nou lekkerder door op de vrijmibo dan aan de lopende band zoetsappige roddels over niets minder dan Expeditie Robinson 2018? Laten we bij het begin beginnen. Het is augustus en de zomer komt zo'n beetje tot zijn einde. Jammer, maar stiekem ook weer niet zó erg. Alle series en leuke TV programma's gaan weer van start. Ik zelf ben een erg loyale kijker. Ik volg structureel ieder jaar de Expeditie, Holland's Next Top Model en Wie is de mol?. Gelukkig zijn mijn vrienden nog grotere fans van deze programma's dan ik en discussieren we iedere week de hele godganse avond over wie de volgende eliminatie ronde niet gaat overleven. Jammer genoeg heeft ons wekelijkse hype-elkaar-helemaal-op-voor-de-komende-eilandraad momentje de afgelopen tijd plaats moeten maken voor een klaag uurtje. Want eerlijk is eerlijk. Wat een seizoen. Anticlimax na anticlimax. En dan
Hoi ik zag net jullie reclame met een Sokje ik zou er graag ook zoon eentje willen zou het mogelijk zijn om er een te krijgen
Grote kans dat jij wel eens in de file staat of door het drukke stadsverkeer niet op tijd bij je afspraak aankomt. Dat is super vervelend en dat vindt GO Sharing ook! Een auto is een flinke kostenpost en gebruik je vaak maar een paar uur per dag. Daarom bieden zij een duurzame oplossing voor iedereen. Je betaalt alleen bij gebruik & met een e-scooter van GO Sharing rijd jij 100% elektrisch en dus duurzaam! Hoe werkt het? Nadat je de app hebt gedownload maak je een account aan. Je upload je rijbewijs zodat je gerechtigd bent een scooter te huren. In de app zie je overzichtelijk waar alle GO Sharing e-scooter staan. Met 1 druk kun je een e-scooter huren en staat deze voor je klaar! Bij aankomst scan je de QR code of je klikt op start in de app. Stap op en GO! Prijzen Abonnement Vanaf €0.23 per minuut én zonder registratiekosten kun jij al rijden op de elektrische scooters! Betaal per minuut, kies voor een prepaid pakket of juist voor een zakelijk pakket. Betaal per minuut Koop ee
Hallo allemaal! Ik ben benieuwd naar jullie huisdieren, dus hier mag je zoveel foto’s en grappige, lieve, ontroerende anekdotes van je trouwe vriend(in) delen als je wil. Zelf heb ik een konijntje genaamd Jagger. Jagger is bijna 8 maanden oud en hij is een Rex widder. Hij kan onwijs lief zijn, maar zijn bijnaam is niet voor niets “Duiveltje”. Hij heeft namelijk al meerdere internetkabels en opladers doorgebeten, maar op zo’n schatje kun je niet lang boos blijven toch? Jagger woont gezellig binnen bij mij, en is het grootste gedeelte van de dag lekker vrij om te rennen en springen.
Huawei word in sommige landen geboycot. Ja mensen het moet niet gekker worden! Maar Huawei maakt voor heeeeeeeeel veel mensen data verkeer mogelijk ook voor jouw telefoon! Maar wat als.........ze Huawei in Nederland ook willen boycotten? Ik moet er niet aan denken! Lees hier meer: Klik hier, en lees meer! Huawei maakt het nu nog possible! Maar als we Huawei gaan verbannen tja wat dan?
Ben reclame, Long time a goooooo!
Ondertussen ergens op de Veluwe.... Ede het stadje met bos en heide, met dorpse en stadse trekken. Misschien weet u het niet maar ik kom uit Ede, nou ja daar woon ik nu al ruim twintig jaar. Ben geboren in Wageningen. Maar ben op een gegeven moment gaan verhuizen naar ede. En heb daar geen spijt van, het is hier lekker relax, en er is hier veel #LoveEde. Ik ben tegenwoordig ook bestuurslid van een bewonerscommissie. Want de buurt waar ik nu al ruim 13 jaar woon wordt gerenoveerd en een deel komt nieuwbouw. Al vanaf 2013 heb ik een Facebookpagina over mijn buurtje, de Kolkakkerbuurt. Via deze pagina kan je het wel en wee volgen. Ook hou ik de renovatie nauwlettend in het oog en plaats regelmatig updates. Ik woon nu tijdelijk buiten de Kolkakkerbuurt, maar ik ga terug zodra de nieuwbouw klaar is. Neem gerust een een kijkje op mijn pagina via de link hieronder: Link Kolkakkerbuurt Facebookpagina Als je de pagina liked dan blijf je automatisch op de hoogte! Groet Ri
Van harte gefeliciteerd BEN. En nog vele mobiele jaren toegewenst. Groet Richard. Hoeraaaaaa
Hallo allemaal! Het is weer zo ver, zomervakantie staat voor de deur. Ieder viert zijn vakantie op een andere manier. Ik ben wel benieuwd of mijn klanten ook vakantie vieren! Wellicht kunnen wij via dit topic elkaar op verschillende ideeën brengen of misschien een gezellig praatje maken. Ook als je niet op vakantie gaat kun je natuurlijk vakantie vieren. Hoe pak jij dat aan?
We kennen het probleem allemaal wel. Je wilt net dat leuke filmpje laten zien aan je vriend/vriendin, maar je toestel is zo ontzettend traag dat je uiteindelijk zegt: “Laat maar zitten!”. Zonde natuurlijk. Er is niets zo storend als een trage mobiele telefoon. Maar, wat kun je daar nou aan doen? Up to date Op bijna alle toestellen is het automatisch verversen van apps ingeschakeld. Hierdoor wordt alle nieuwe informatie automatisch ingeladen in jouw apps. Super om up to date te zijn wat betreft de vijfde verjaardag van het zusje van de buuf, minder super dat jouw toestel hier traag van wordt. Ik kan me voorstellen dat je deze optie per direct wilt uitschakelen. Hoe doe je dat? Nou, zo: iPhone: Instellingen > Algemeen > Ververs op achtergrond > Schakel apps uit. Nieuwe gegevens worden dan alleen opgehaald wanneer je de app opstart of opent Android: Instellingen > Batterij & energiebesparing > Spaarstand. Hier vink je ‘Apps beperken op achtergrond’ aan. Offline time Je toestel
Lekker vouwen en schuiven met je smartphone. Zie jij jezelf dit al doen? LG zet ons aan het vouwen en schuiven.
In 1922 werd in Ede de ENKA gebouwd. Deze fabriek was bijna een eeuw lang de grootste werkgever van Ede. De naam Enka is afkomstig van de letters N en K van de N.V. Nederlandsche Kunstzijdefabriek. In 2003 is de fabriek gesloten. KunstzijdeIn het midden van de negentiende eeuw nam de vraag naar textiel toe. De stoffen die werden gebruikt voor de vervaardiging van textiel waren duur. Daarom zochten wetenschappers een goed en goedkoop alternatief. De uitvinding van kunstzijde aan het einde van de negentiende eeuw was de oplossing voor het probleem. In 1911 werd in Arnhem een kunstzijdefabriek gevestigd. De vraag naar het product werd zo groot, dat in Ede in 1922 de tweede kunstzijdefabriek werd geopend. Vestigingsplaats EdeDe oprichter van de fabriek, de heer J.C. Hartogs, had een aantal goede redenen om zijn tweede vestiging in Ede te bouwen. In de eerste plaats was in Ede goed grondwater aanwezig. Dat was voor de productie van kunstzijde erg belangrijk. Daarnaast was de bouwgrond in
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.