Beantwoord

bluetooth hapert

  • 20 October 2019
  • 7 reacties
  • 1009 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties

Dag, 

 

sinds kort in het bezit van een jbl charge 3 waarmee ik via mijn huawei p20 lite muziek luister. Helaas is deze sinds een maand geleden gigantisch gaan haperen, elk nummer vindt er diverse keren storing plaats. 
dit luistert natuurlijk niet leuk! 
Zijn hier oplossingen voor? 
 

groeten Eva 

icon

Beste antwoord door Romy 31 October 2019, 12:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Eva. Balen dat je niet ongestoord van je muziek kunt luisteren. Heb je dit ook als je andere toestellen connect met de speaker? 

 

Nee het is enkel mijn eigen toestel, iPad etc gaat goed. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @evak! Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met de dealer waar je het toestel vandaan hebt. Wellicht kunnen zij je hiermee verder helpen. Ik heb hier namelijk geen tips voor. Sorry dat ik je niet verder kan helpen. Ik wens je een mooie dag.

Het toestel is via een abonnement van Ben. Ik merk dat er bij meerdere apparaten moeite is met connecten via Bluetooth. 

Reputatie 5
Badge +6

Ojeej, dat lijkt mij zeker niet fijn. Mag ik misschien weten om welk toestel het gaat? 

Huawei p20 lite

Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor je info! Ik heb even jouw bestelling erbij gepakt, en ik zie dat je dit hebt besteld via Websend. Hierin leveren zij het toestel en wij de diensten zoals min/SMS en MB. Ik wil je adviseren om even contact te leggen met Websend voor een oplossing. Je kunt natuurlijk ook even contact leggen met Huawei. Laat me even weten hoe dit gegaan is en welke oplossing hieruit is gekomen!

Reageer