Beantwoord

Foto's Huawei p10 overzetten op pc

• 27 mei 2018
  • 1 reactie
  • 5916 keer bekeken

Sinds ik mijn Huawei P10 heb kan ik geen foto's meer op de pc overzetten.
Het toestel heeft de Android 8.0 besturing en als ik de telefoon met de pc verbind geeft hij de 8.0 niet aan. Hij kan dan geen verbinding maken. Heeft iemand de oplossing hoe ik het op een nadere manier kan doen
icon

Beste antwoord door Wietske 28 mei 2018, 16:30

Hoi Thea13!

Altijd handig om bijvoorbeeld vakantiefoto's op een groter scherm te bekijken! Wat onhandig dat dit via de USB kabel niet meer lukt. Er is zeker nog een alternatief. Zo kan je dit ook doen via de 'cloud'. Daarbij upload je de foto's naar een online omgeving die je ook weer via jouw computer kunt openen. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld Google Drive gebruiken. Het werkt als volgt:

1. Download Google Drive vanuit de Play Store

2. Open de app

3. Klik op het plusje rechts onderin en kies vervolgens voor 'uploaden'

4. Kies voor de opie 'Galerij' in het menu

5. Selecteer alle foto's die je wil uploaden

Vervolgens kan je Google Drive openen vanaf jouw computer. Mocht je liever nog andere opties horen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Thea13!

Altijd handig om bijvoorbeeld vakantiefoto's op een groter scherm te bekijken! Wat onhandig dat dit via de USB kabel niet meer lukt. Er is zeker nog een alternatief. Zo kan je dit ook doen via de 'cloud'. Daarbij upload je de foto's naar een online omgeving die je ook weer via jouw computer kunt openen. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld Google Drive gebruiken. Het werkt als volgt:
1. Download Google Drive vanuit de Play Store
2. Open de app
3. Klik op het plusje rechts onderin en kies vervolgens voor 'uploaden'
4. Kies voor de opie 'Galerij' in het menu
5. Selecteer alle foto's die je wil uploaden

Vervolgens kan je Google Drive openen vanaf jouw computer. Mocht je liever nog andere opties horen, laat het gerust weten!

Reageer