Beantwoord

Geen mobiele data Huawei P smart android 8

• 14 juni 2018
  • 6 reacties
  • 890 keer bekeken

Ik kan geen verbinding maken met het internet via mobiele data. Wifi is geen probleem. Heb alle instellingen en mogelijke oplossingen via de website geprobeerd opnieuw opgestart helaas zonder positieve gevolgen.
icon

Beste antwoord door Wietske 22 juni 2018, 15:58

Ik heb je privébericht inmiddels ontvangen! Ik heb zojuist het netwerk nagelopen op alle instellingen en deze voor de zekerheid gereset. Zou je jouw toestel willen herstarten?

Je gaf eerder aan dat je alle instellingen hebt nagelopen op het toestel. Heb je dit topic ook bekeken? Daar staan de instellingen nog eens benoemd. Mocht je problemen blijven houden met internet dan wil ik je vragen om de Ben simkaart eens te testen in een ander toestel en voor de zekerheid ook een andere simkaart in jouw telefoon te proberen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen rmiddag,

Goed dat je al een aantal stappen hebt ondernomen om jezelf weer online te krijgen! Ik kijk graag voor je na hoe de instellingen op het netwerk staan. Zou je hiervoor via dit account door middel van een privéberichtje jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer willen sturen?
Via de link ga ik naar een pagina met accessoires. Klopt dit?
Reputatie 5
Badge +12
Oeps! Dat is inderdaad niet de juiste pagina. Dit is de goede link 🙂 Ik zie je gegevens alsnog tegemoet!
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb je privébericht inmiddels ontvangen! Ik heb zojuist het netwerk nagelopen op alle instellingen en deze voor de zekerheid gereset. Zou je jouw toestel willen herstarten?

Je gaf eerder aan dat je alle instellingen hebt nagelopen op het toestel. Heb je dit topic ook bekeken? Daar staan de instellingen nog eens benoemd. Mocht je problemen blijven houden met internet dan wil ik je vragen om de Ben simkaart eens te testen in een ander toestel en voor de zekerheid ook een andere simkaart in jouw telefoon te proberen.
Dank voor je bericht. Dat heeft geholpen. Ik heb nu mobiele data.
Bedankt.
Reputatie 5
Badge +12
Dat is supergoed nieuws! 😃 Geniet ervan en ik wens je voor nu een heel fijn weekend toe.

Reageer