Geen verbinding met de server bij verbinden Wifi netwerk

• 1 juni 2018
  • 7 reacties
  • 977 keer bekeken

Met mijn huawei p20 kan ik overal moeiteloos inloggen op de WIFI. Behalve op mijn werk. Ook kan ik geen account van mijn werkadres toevoegen. Bij beide opdrachten krijg ik de melding: geen verbinding met de server.
Met mijn oude Samsung telefoon kan ik met dezelfde invoergegevens wel inloggen en een account aanmaken.
Wie heeft een tip voor mij?

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi winnyverboom, jeetje dat is ook onhandig zeg. Als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat het echt ligt aan de wifi verbinding op jouw werk. Zeker als jouw telefoon wel kan verbinden met alle andere wifi netwerken. Als je jouw telefoon wilt verbinden met het netwerk op jouw werk vindt hij het netwerk dan wel of dat ook helemaal niet?
Bedankt voor je reactie.
Ja, het netwerk is wel zichtbaar.
Maar kan niet verbinden volgens de melding. Hetzelfde gebeurt als ik een account van mijn werk wil aanmaken.
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor je reactie.
Ja, het netwerk is wel zichtbaar.
Maar kan niet verbinden volgens de melding. Hetzelfde gebeurt als ik een account van mijn werk wil aanmaken.

Wat vreemd zeg, Wat je zou kunnen proberen is om jouw telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet dan alleen geen backup te maken.
Bedankt voor de tip.
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.
Het probleem is opgelost.
De naam van de server bleek niet te kloppen.
Alles werkt weer naar behoren.
Reputatie 5
Badge +12
Ahhh dat is supergoed nieuws Winny 😃 Lief dat je ons hiervan nog even op de hoogte stelt. Dat verklaart in elk geval een hoop waarom inloggen op dat specifieke Wifi netwerk niet lukte. Fijn dat het is opgelost. Geniet van het zonnetje de komende dagen!

Reageer