geen wifi ontvangst op huawei p8lite

• 10 augustus 2016
  • 36 reacties
  • 10484 keer bekeken

Ik heb dit probleem al via klantenservice gevraagd en kreeg hier een bericht op dat het toestel niet bij ben vandaan komt.
Ik heb het afleverformulier erbij gezocht en deze komt toch wel bij ben vandaan, het order nummer was: 331815196. Aangezien ik niet op dat bericht kan replayen stel ik hier de vraag nogmaals. De huawei scant geen wifi en kan dus niet met wifi verbonden worden via Google heb ik gelezen dat er meer toestellen van huawei dit probleem hebben en die moesten opgestuurd worden om gerepareerd te worden. Of heeft u hier een oplossing voor. mvr gr S.R. Daniëls

36 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Rodger,

Ik zie in de order inderdaad dat je toestel wel door Ben geleverd is. Waarschijnlijk is daar eerder overheen gelezen.
Doet het probleem zich enkel voor bij 1 bepaald WiFi netwerk (bijvoorbeeld thuis) of overal?
Hoi bedankt voor je antwoord, overal er verschijnt helemaal geen wifi punt bij het scannen
Badge
Dan lijkt het toestel inderdaad defect te zijn en moet het gerepareerd worden. Om het een en het ander uit te sluiten raad ik je nog wel aan om te zoeken naar updates en daarna een herstel naar de fabrieksinstellingen te doen. Mocht dat niet baten, laat het mij dan weten zodat ik een reparatieverzoek kan indienen.
hoi Quan nee dat heeft niet geholpen. Graag een reparatieverzoek indienen.

dank je wel
Badge
Ga ik regelen. Kan je mij in een persoonlijk bericht je naam, postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum, type toestel incl. kleur en imeinummer sturen?
Prima de gegevens zijn onderweg
Badge
Ik heb het reparatieverzoek voor je opgestart. Je krijgt zo een e-mail met de instructies voor het kosteloos opsturen in je bij Ben bekend e-mail adres.
Mijn zusje zit hier met hetzelfde probleem, net als mij, ook bij ben gekocht, geen wifi, dus ik dacht ik zoek het even uit. Kunnen jullie hier iets mee ?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi jitzevinne, vervelend dat jullie dezelfde problemen hebben. Zou je de bovenstaande tips van Quan kunnen doornemen?
Ook de bovenstaande opties geprobeerd maar het helpt niet 😞. Kan ik ook een reparatie verzoek aanvragen?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi jitzevinne, dat is geen probleem. Je kan mij ook een PB sturen als dit makkelijker is.
Hallo, ook hier hetzelfde probleem (wel heel toevallig...). Alle suggesties geprobeerd. Graag zou ik ook instructies ontvangen voor een correcte afhandeling.

Alvast bedankt!
Badge
Als je exact dezelfde klachten hebt met je wifi ontvangst, dan ga ik voor je ook een reparatie verzoek indienen. Kan je naar dit account het imei nummer van je telefoon sturen en de klacht beknopt in je eigen woorden geven?
Badge
Hallo, ook hier hetzelfde probleem (wel heel toevallig...). Alle suggesties geprobeerd. Graag zou ik ook instructies ontvangen voor een correcte afhandeling.

Alvast bedankt!

Bedankt voor je privé bericht. Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Binnen enkele uren krijg je een mail met de instructies voor het retour sturen van je telefoon. Maak van tevoren eerst een backup en stuur alleen je telefoon met de accu mee.

Bedankt voor je privé bericht. Ik heb een reparatieverzoek ingediend. Binnen enkele uren krijg je een mail met de instructies voor het retour sturen van je telefoon. Maak van tevoren eerst een backup en stuur alleen je telefoon met de accu mee.

Bedankt voor je snelle reactie!

Groet,
Björn
Het is wel een probleem van de P8 Lite Hier ook één met hetzelfde probleem. Ik zal je de gegevens opsturen voor een reparatie verzoek
Badge
Bedankt. Ik heb ook een reparatieverzoek voor je ingediend. Binnen enkele uren kan je een mail met de instructies voor de retourzending verwachten, r.verburg!
Hallo,

Helaas heb ik ook hetzelfde probleem, ook alle suggesties gedaan van reset router en terug naar fabrieksinstellingen, maar geen succes.

met vriendelijke groet Sylvia
Badge
Goed dat je via deze weg contact opneemt. Kan je ook naar dit account het imeinummer sturen van je telefoon en in je eigen woorden de klacht beschrijven?
Goedemiddag, ook ik heb geen wifi ontvangst mee en terug zetten naar fabrieksinstellingen helpt niet. Graag ook instructies voor het opsturen.
Badge
Ga ik regelen voor je. Kan je naar dit account het imei nummer doorsturen en in je eigen woorden de klacht beknopt omschrijven?
hallo , ook ik heb geen wifi ontvangst mee en terug zetten naar fabrieksinstellingen helpt niet. Graag ook instructies voor het opsturen. huawei p8lite maar intussen al wel diverse bundels gekocht lees mb hoe zit dat dan
Badge
Jammer dat je daar ook last van hebt. Kan je ook je gegevens sturen naar dit account en beknopt het probleem beschrijven?
gedaan met imei nr
Badge
Top. Ik heb je een mail gestuurd met de instructies voor de retourzending!

Reageer