geen wifi ontvangst op huawei p8lite

• 10 augustus 2016
  • 36 reacties
  • 10484 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Ook ik zit met dit probleem sinds vorige week een update plaatsvond. Kan niet meer via wifi en bluetooth werkt ook niet.
Wat kunnen jullie hieraan doen?
Badge
Jammer dat je daar ook last van hebt. Kan je ook je gegevens sturen naar dit account en beknopt het probleem beschrijven?
Hallo Ben,
Ik heb een Huawei P8lite bij een BEN abonnement, deze maakt sinds kort geen verbinding meer met WIFI, ik krijg de melding "Toegang tot het netwerk ontzegd". Ik heb de telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit heeft niet geholpen, alle andere genoemde opties in deze post ook niet. Weten jullie een oplossing?
groeten Ramon
Badge
Wat onhandig dat je ook met datzelfde probleem te maken hebt. Heb je het toestel bij Ben vandaan of bij een (web)winkel? Als het toestel van Ben komt, dan start ik graag de retourprocedure voor je op. Kan je je gegevens sturen naar dit account?
Ik heb dit probleem al via klantenservice gevraagd en kreeg hier een bericht op dat het toestel niet bij ben vandaan komt.
Ik heb het afleverformulier erbij gezocht en deze komt toch wel bij ben vandaan, het order nummer was: 331815196. Aangezien ik niet op dat bericht kan replayen stel ik hier de vraag nogmaals. De huawei scant geen wifi en kan dus niet met wifi verbonden worden via Google heb ik gelezen dat er meer toestellen van huawei dit probleem hebben en die moesten opgestuurd worden om gerepareerd te worden. Of heeft u hier een oplossing voor. mvr gr S.R. Daniëls
Wat ik wou vragen,is het bij een van de hier boven genoemden het probleem opgelost?? Heb namelijk ook zelfde probleem
Badge
Er is geen stappenplan welke dit probleem oplost. Voor boven genoemden heb ik de reparatieprocedure opgestart. Omdat ik hier geen verdere reactie heb gekregen, ga ik er vanuit dat via de reparateur het probleem is opgelost. Kan ik voor jou ook de reparatieprocedure opstarten, mits je het toestel bij Ben vandaan hebt?
Hallo, hier ook hetzelfde probleem maar valt dit onder de garantie want ik wil hem wel opsturen maar zit niet op een rekening te wachten. Heb de huawei p8 lite ook via de ben site besteld
Reputatie 3
Badge +1
Hoi irisenrenkie,

Of er kosten in rekening gebracht worden voor een reparatie kan Ben je niet vertellen.
Dit wordt na controle van het toestel bepaald door de reparateur (Dynafix).
Als je jouw toestel op wil laten sturen hoor ik dat graag van je zodat ik dit voor je kan regelen.
Het is eventueel ook mogelijk om contact op te nemen met de fabrikant van je toestel. Bij hen heb je ook 2 jaar garantie op je toestel.
Wel heel spijtig als er iets van schade aan je telefoon is dit niet kosteloos is ......
Barst in scherm is al bijna een jaar, wifi problemen zijn er nu (ik ben wel van Belgie) Maar Huawei rekent dit als gebruikersschade, maaaaaar dit probleem doet zich bijna bij 80 procent van de Huawei P8 lites voor !!!!! Graag raad !!!!!

Bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
Wel heel spijtig als er iets van schade aan je telefoon is dit niet kosteloos is ......
Barst in scherm is al bijna een jaar, wifi problemen zijn er nu (ik ben wel van Belgie) Maar Huawei rekent dit als gebruikersschade, maaaaaar dit probleem doet zich bijna bij 80 procent van de Huawei P8 lites voor !!!!! Graag raad !!!!!

Bedankt!

Hoi Fantjes, flink balen dat de WiFi van je toestel niet meer werkt! Als er sprake is van val-, stoot-, of waterschade dan vervalt de garantie. Ik vrees dat dit bij jou ook het geval is. Als de garantie is vervallen door een van de genoemde schades, dan kan het goed zijn dat het repareren van andere defecten niet kosteloos is.

Reageer