Beantwoord

Geen wifi verbinding meer met mijn huawei P8

• 9 december 2017
  • 3 reacties
  • 4466 keer bekeken

Ik heb een abonement met een Huawei p8 lite bij jullie afgesloten en ik kan nu ongeveer 2 weken niet meer niet meer verbinden aan de wifi, sterker nog hij kan geen enkel netwerk meer vinden. Ja ik heb alle simpele manieren van dit probleem op te lossen al geprobeerd zoals telefoon opnieuw starten wifi aan en uit zetten. Dit werkt allemaal niet.
Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Rox 11 december 2017, 10:37

Hoi m.beeldman! Wat onwijs balen dat jouw telefoon zich niet meer kan verbinden met een wifi punt. Dit is (helaas) een veelvoorkomend probleem met de Huawei P8 Lite. Dit defect valt gelukkig binnen de garantie en zolang er aan je telefoon verder geen sprake is van val-, stoot of waterschade wordt dit dan ook kosteloos voor je verholpen.

Hoe je aanspraak kunt maken op je garantie en je toestel kunt aanbieden ter reparatie lees je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi m.beeldman! Wat onwijs balen dat jouw telefoon zich niet meer kan verbinden met een wifi punt. Dit is (helaas) een veelvoorkomend probleem met de Huawei P8 Lite. Dit defect valt gelukkig binnen de garantie en zolang er aan je telefoon verder geen sprake is van val-, stoot of waterschade wordt dit dan ook kosteloos voor je verholpen.

Hoe je aanspraak kunt maken op je garantie en je toestel kunt aanbieden ter reparatie lees je hier.
Geachte klantenservice, Mijn telefoon, Huawei P8 lite, kan bijna nergens meer contact maken met wifi. Na updaten lukt het me weer om met één router in huis contact te maken, maar alleen als het toestel dicht bij de router is.
Het schijnt een bekend euvel te zijn bij dit type toestel en ik had het een paar maanden geleden al bijna opgestuurd voor reparatie. De voorwaarden maken mij echter huiverig. Ik heb het toestel anderhalf jaar in gebruik, en het heeft heus wel eens een stootje gehad. Maar behalve de wifi problemen werkt het toestel nog uitstekend. Loop ik dan toch de kans dat er €50 reparatiekosten gevraagd worden? Dat is het me niet waard. En hoe zit het met de verzendkosten. Moet ik die zelf betalen? Is het ook mogelijk om de telefoon zelf te repareren? Of ergens te laten repareren zonder opsturen?
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Anita! Balen dat ook jouw Huawei P8 Lite problemen vertoond met het verbinden met een wifi punt. Ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk spannend is om jouw toestel op te sturen ter reparatie en dat de voorwaarde je een beetje huiverig maken. De onderzoekskosten van maximaal €50 worden alleen in rekening gebracht als er aan jouw toestel val-, stoot of waterschade wordt geconstateerd, dus als er echt schade aan jouw toestel zichtbaar is. Dan valt namelijk niet meer uit te sluiten of de problemen met jouw toestel het gevolg zijn van de opgelopen schade. Voor het opsturen van je telefoon worden geen kosten in rekening gebracht, tenzij je kiest voor aangetekend opsturen natuurlijk. Je kunt er ook voor kiezen om je toestel thuis op te laten halen, hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht.

Je bent er natuurlijk altijd vrij in om je toestel particulier te laten repareren, wel is het zo dat als jij dit laat doen de garantie op jouw toestel komt te vervallen. Je kunt er ook altijd voor kiezen om je mobiele telefoon bij de fabrikant zelf ter reparatie aan te bieden. De garantie op jouw huidige telefoon loopt nog tot en met 27-01-2018. Na die datum komt jouw garantie na 24 maanden te vervallen en kun je er alleen nog voor kiezen om je toestel particulier te laten repareren.

Ik hoop dat ik hiermee jouw vragen heb kunnen beantwoorden, mocht er toch nog iets onduidelijk zijn laat het dan weten #Benervoorjou

Reageer