Beantwoord

Huawei & de VIP-service!

• 28 januari 2018
  • 3 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Vaak vragen mensen in mijn omgeving, waarom ben je zo een fan van Huawei, en dat al ruim acht jaar! Tja, kan alleen maar zeggen dat het merk Huawei mij erg goed bevalt. Goede telefoon voor een scherpe prijs. Goede servce als je ze belt. En de VIP-service werkt!

Dit is een drie jaar lange garantie. Toen ik mijn huidige telefoon kreeg was ik super blij. Maar toen gebeurde het ik liet mijn telefoon vallen op een betonnen vloer. BAM, met een klap,viel die op de grond. Met het scherm zo op die vloer. Met zijn rug omhoog. Je hart staat op zo een moment even stil, je kent dat gevoel vast wel. Snel als je bent pak je hem op je durft niet goed te kijken en in gedachte hoop je dat je telefoon niks heeft. Dan draai je hem om en kijkt naar je scherm...... En waar je stiekem bang voor bent is gebeurd! Kapot scherm! Je kan wel huilen! En van binnen schreeuw je, "neeeeeeee, waarom ik"

Dan denk je, maar ik heb vip garantie! Via de website regel ik het allemaal. Bij deze garantie komen ze het toestel bij je thuis ophalen en met de belofte binnen drie dagen gerepareerd weer bij je thuis te brengen.

Wat er toen gebeurde zie je in dit filmpje,kon ik bijna niet geloven!
Bekijk hieronder mijn filmpje.
Groet Richard.

icon

Beste antwoord door Richard_Claassen 28 januari 2018, 09:45

Hoi Richard.

Dan was er meer aan de hand dan alleen het scherm stuk. Bij niet te repareren constatering door monteur ontvang je een nieuwe telefoon.

En nu deze telefoon niet gebruiken om mee te stuiteren.:P:8:D:cool:

Nee er was niet meer stuk. Maar omdat ze de drie dagen wilde halen kreeg ik een nieuwe. Dit heb ik nagevraagd bij ze. Want ik was verbaasd dat het een nieuwe was namelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Richard.

Dan was er meer aan de hand dan alleen het scherm stuk. Bij niet te repareren constatering door monteur ontvang je een nieuwe telefoon.
En nu deze telefoon niet gebruiken om mee te stuiteren.:P:D🆒
Reputatie 6
Badge +3
Hoi Richard.

En nu deze telefoon niet gebruiken om mee te stuiteren.:P:8:D:cool:

Nee er was niet meer stuk. Maar omdat ze de drie dagen wilde halen kreeg ik een nieuwe. Dit heb ik nagevraagd bij ze. Want ik was verbaasd dat het een nieuwe was namelijk.
Reputatie 5
Badge +4
Dat had ik niet direct verwacht, maar advies blijft hetzelfde.:D

Reageer