Huawei defect 4mnd oud buiten mijn schuld (vocht)

• 23 maart 2018
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Mijn Huawei p8lite 2017 van 6 maanden oud (huawei p8lite 2017) is defect. De microfoon, men hoorde mij nauwelijks op de luidspreker wel. Opgestuurd naar Huawei en nu blijkt het vochtschade te zijn!!!!!

Maar...ik heb nooit wat met vocht te maken gehad of wat dan ook in aanraking met mobiel. Ze zeggen dat het temperatuurswisselingen kunnen zijn. Op internet lees ik er wel over. Ze kunnen/willen hem niet maken en garantie vervalt!!
Heb bij hun 2 opties. Of afstand van de telefoon doen (maar is pas 6 mnd en is telefoon met (Ben) abonnement die nog ruim 2 jaar doorloopt wat ik dan evengoed door zal moeten betalen!!!!
optie 2: terug laten bezorgen maar moet dan wel €59,95 onderzoekskosten betalen.
GGrrrrrr!!!!!!!

wie heeft er tips...????

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Aaah jeetje ingrid.m, ik kan me goed voorstellen dat jij hier onwijs van baalt! Omdat jouw toestel niet door Ben maar door een externe (web) shop is geleverd kan ik hierin niks voor jou betekenen. Maar wellicht dat jij bij de (web) winkel waar jij het toestel hebt aangeschaft een second opinion op kan vragen!

Reageer