Beantwoord

Huawei meerdere malen opnieuw opstarten

• 12 juni 2017
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

het gebeurt minstens 10x per dag dat mijn foon uitgaat, moet ik opnieuw wachtwoord invullen, telkens als ik dat gedaan heb moet ik opnieuw opstarten en doet ie niets.
soms moet ik het wel 20x herhalen voor hij het eindelijk pakt.:(
het gebeurt ook wel eens dat de foon niet reageert maar wel berichten binnen komen (die ik dan weer niet kan bekijken omdat ik moet inloggen).
heb een huawei p9 die nog geen 3 mnd oud is (maar kan geen bon meer vinden) super vervelend dus
icon

Beste antwoord door Angelique 14 juni 2017, 13:58

Hoi Rosaria, welkom op het forum! Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Aii, vervelend om te lezen dat jij deze problemen ervaart met jouw toestel! Zeker gezien het toestel pas drie maanden jong is. Ik vrees dat er toch naar gekeken moet worden want dat is natuurlijk geen doen! Alles over een eventuele reparatie lees je in dit topic.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Rosaria, welkom op het forum! Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Aii, vervelend om te lezen dat jij deze problemen ervaart met jouw toestel! Zeker gezien het toestel pas drie maanden jong is. Ik vrees dat er toch naar gekeken moet worden want dat is natuurlijk geen doen! Alles over een eventuele reparatie lees je in dit topic.

Reageer