Huawei P smart 2019

  • 4 January 2019
  • 5 reacties
  • 654 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Een nieuw jaar, en een nieuwe smartphone van Huawei.
Ja 2019 is begonnen, bij deze de beste wensen allemaal.

Huawei begint 2019 met het uitbrengen van de Huawei p smart 2019.
Een leuke telefoon, en met een prijs van 249,00 euro zet Huawei weer een betaalbare telefoon in de markt.
Deze telefoon met AI en toch wel goede specs!

Bijvoorbeeld: De nieuwe AI scèneherkenningtechnologie zorgt ervoor dat 22 categorieën en 500 scenario's in realtime worden herkend voor de meest ideale foto's². De dubbele 13 MP + 2 MP camera³ heeft een f/1.8 groot diafragma die jou de meest levendige details laat vastleggen en maakt een natuurlijk bokeh effect mogelijk.

En, de 3 400 mAh⁵ van de HUAWEI P smart 2019 maakt het mogelijk. Met een 22%⁶ verhoogde oplaadsnelheid ben jij snel weer up-to-date.


En een leuk GEHEUGEN
POT-LX1 / POT-LX1AF / POT-LX2J:
3 GB RAM + 64 GB ROM

POT-LX1RUA:
3 GB RAM + 32 GB ROM

POT-LX3:
3 GB RAM + 32 GB / 64 GB ROM

Kortom voor 249,00 euro een toestel waar je je niet voor hoeft te schamen.

Ik heb al wel eens geroepen dat Huawei de nummer 1 gaat worden. En denk ook echt dat het dit jaar gaat lukken. Vorig jaar hebben ze ruim 2.000.000. toestellen de wereld rond gezonden. En vanaf dat moment deelt Apple zijn verkoopcijfers niet meer. Ik voorspel dat Huawei in ieder geval Apple van zijn tweede plaats zal verstoten, en schat in dat in 2020/2021 ook Samsung zijn nummer 1 plaats zal moeten afstaan aan Huawei.
Huawei make it possible, ook in 2019

Groet Richard.
Bekijk hier de Huawei p smart 2019

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Richard. Wat een goed topic heb je geschreven! Erg handig voor mensen die misschien nog twijfelen over de aanschaf van een nieuw toestel! Heb je de Huawei zelf al mogen uitproberen?
Reputatie 6
Badge +3
Nee, ik heb nog steeds de HUawei P9plus, tja niet kapot te krijgen zo een Huawei!
Maar als ik geld over heb zou ik zelf gaan voor de Huawei mate pro 20. En er komt dit jaar nog iets heel moois aan! Maar dat vertel ik een andere keer hahahahah Stay tuned!
Reputatie 5
Badge +12
Kijk, dat klinkt als een fantastische telefoon 😀 Houd je ons op de hoogte van jouw Huawei ervaringen Richard?
Reputatie 4
Badge +4
Ik vrees dat ik een andere mening heb, er zijn verschillende goede merken, niet alleen Huawei. Denk maar aan Nokia, Xiaomi, Oneplus.
De Oneplus 7 met de snapdragon 855 die eraan komt heeft ook nogal wat te bieden met de nieuwe generatie flash opslag UFS 3.0.

Bron

Ik voorspel dat voorspellen heel moeilijk kan zijn. Mijn glazen bol werkt niet altijd even goed.😉
Reputatie 5
Badge +9
Voor ieder wat wils, zullen we maar zeggen! Ik heb zelf nog nooit een Huawei gehad, maar ik hoor er wel goede verhalen over. En inderdaad, Nokia is ook echt wel een concurrent. Laastst stond hier de Nokia 8.1 uitgestald en ik was best impressed..

Reageer