Beantwoord

Huawei P Smart maakt groene foto's

• 16 juni 2018
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Mijn geleverde nieuwe Huawei p smart heeft cameraproblemen. De helft van het scherm is flikkerende grasgroen. Fabrieksinstellingen terugzetten heeft niet geholpen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Wietske 19 juni 2018, 15:19

Hoi mmgaschellekens,

Zo horen de gemaakte foto's er zeker niet uit te zien! En al helemaal niet bij een nieuwe telefoon. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat jouw toestel binnen de wettelijke termijn van 8 dagen na de bezorging als defect is aangemeld bij ons. Dat betekent dat je van ons een nieuw toestel zal gaan ontvangen en dat deze aan de deur door AMP zal worden omgeruild. Ik wens je alvast ontzettend veel plezier toe met jouw nieuwe telefoon!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi mmgaschellekens,

Zo horen de gemaakte foto's er zeker niet uit te zien! En al helemaal niet bij een nieuwe telefoon. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat jouw toestel binnen de wettelijke termijn van 8 dagen na de bezorging als defect is aangemeld bij ons. Dat betekent dat je van ons een nieuw toestel zal gaan ontvangen en dat deze aan de deur door AMP zal worden omgeruild. Ik wens je alvast ontzettend veel plezier toe met jouw nieuwe telefoon!
Wietse bedankt!! Superserice!!!! Heb nu al weer een nieuwe p smart die prachtige foto's maakt😃
Reputatie 5
Badge +12
Ah te gek! 😃 Dat zal zeker een wereld van verschil zijn, aangezien Huawei bekend staat om z'n goede camera's. Dat betekent lekker veel (vakantie)foto's maken haha.

Reageer