Huawei P10 Lite heeft pincode maar die weet ik niet

• 29 maart 2018
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

Ik heb mijn huawei opnieuw opgestart. Dan vraagt het systeem om een pincode van mijn simkaart. Die geef ik in en is correct. Daarna vraagt het systeem een code van het toestel. Deze weet ik niet meer en moet nu al meer dan 10 minuten wachten voordat ik het weer mag proberen. Een harde reset lukt niet omdat in het rebootmenu een foutmelding voorbij komt, waardoor ik niet bij de opties kom voor een harde reset.

Op welke manier kan ik er alsnog in komen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb mijn huawei opnieuw opgestart. Dan vraagt het systeem om een pincode van mijn simkaart. Die geef ik in en is correct. Daarna vraagt het systeem een code van het toestel. Deze weet ik niet meer en moet nu al meer dan 10 minuten wachten voordat ik het weer mag proberen. Een harde reset lukt niet omdat in het rebootmenu een foutmelding voorbij komt, waardoor ik niet bij de opties kom voor een harde reset.

Op welke manier kan ik er alsnog in komen?

Ik ben bang dat je dan.niet verder komt. Als een hardreset niet lukt. Ik zit te bedenken wat je dan kan doen maar daar kom ik niet uit. Mosschien dat je hem kan opsturen voor reparatie in de hoop dat de reparatiedienst meer kan.

Reageer