Beantwoord

Huawei P20 Lite dual sim

• 7 juni 2018
  • 1 reactie
  • 202 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ongeveer 1,5 maand geleden dit toestel besteld. Overal is deze dual sim, ook bij Telfort, maar bij jullie niet. De reden die ik kreeg, is dat Ben enkel toestellen levert met enkel sim omdt er dan geen gebruik wordt gemaakt van een andere provider. Sowieso vind ik het wel apart, wat ik betaal toch gewoon voor het abonnement bij jullie. Nu zeiden jullie ook dat ik hem eventueel terug mag brengen, want ik had juist dit toestel besteld om zijn dual sim, daar mocht ik vanuit gaan. Voor de rest prima toestel, maar kan ik hem alsnog ruilen tegen de Iphone 7??
icon

Beste antwoord door Wietske 8 juni 2018, 08:36

Hoi rschimmer,

Superleuk dat je hebt gekozen voor de HuaweiP20 Lite! Het klopt inderdaad dat wij niet het model van dit type toestel met dual sim functie verkopen. Ik snap dat je hier teleurgesteld in bent. Je kunt een toestel kosteloos binnen de 14 dagen bedenktijd omruilen of terugbrengen bij ons. Deze bedenktijd is inmiddels verstreken.

Wanneer het abonnement drie maanden loopt dan kan je ervoor kiezen om je abonnement vroegtijdig te verlengen. Je betaalt dan alleen in één keer het resterende toestelkrediet af van je huidige abonnement en deze wordt dan vervangen door een nieuw abonnement met toestel. Mocht je van dit aanbod gebruik willen maken dan kan je tegen de tijd dat je abonnement drie maanden loopt contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi rschimmer,

Superleuk dat je hebt gekozen voor de HuaweiP20 Lite! Het klopt inderdaad dat wij niet het model van dit type toestel met dual sim functie verkopen. Ik snap dat je hier teleurgesteld in bent. Je kunt een toestel kosteloos binnen de 14 dagen bedenktijd omruilen of terugbrengen bij ons. Deze bedenktijd is inmiddels verstreken.

Wanneer het abonnement drie maanden loopt dan kan je ervoor kiezen om je abonnement vroegtijdig te verlengen. Je betaalt dan alleen in één keer het resterende toestelkrediet af van je huidige abonnement en deze wordt dan vervangen door een nieuw abonnement met toestel. Mocht je van dit aanbod gebruik willen maken dan kan je tegen de tijd dat je abonnement drie maanden loopt contact opnemen met de klantenservice.

Reageer