Huawei P8 geen wifi verbinding

• 7 juni 2018
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Met mijn Huawei P8 kan ik plostseling niet meer verbinden met de wifi thuis. Hier hebben wij twee wifi netwerken van dezelfde router door een verlenging, op de ene kan ik al langer niet meer op; dan krijg ik de melding toegang tot het netwerk ontzegd en sinds vandaag kom ik ook niet op de andere; hiermee verbindt die ook niet meer.
Wel kan in alle wifi netwerken zien, ook van ons thuis. Buiten heb ik geen problemen met het verbinden van andere wifi netwerken. Het probleem ligt echt alleen aan die twee wifis. Ik heb alle gemakkelijke oplossingen al geprobeerd en niks werkt. Alle andere apparatuur in het huis heeft ook geen problemen. Hoe kan ik dit z.s.m. oplossen?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi erica,

Wat onhandig dat het op dit moment niet lukt om jouw toestel te verbinden met het thuis Wifi netwerk! Goed dat je al heb getest of het wel lukt om het toestel te verbinden met andere Wifi netwerken en het Wifi netwerk op zijn beurt weer getest hebt met andere apparaten. Het lijkt dus echt puur een mismatch te zijn tussen jouw toestel en het thuis Wifi netwerk. Heb je onlangs iets veranderd in de Wifi instellingen of in de instellingen op jouw telefoon?

Reageer