Beantwoord

Huawei P8 laadt niet meer op

• 29 april 2017
  • 1 reactie
  • 2380 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds een paar dagen wil mijn Huawei P8 niet meer opladen. Ik heb verschillende stekkers en powerbanks geprobeerd, maar de telefoon herkent ze allemaal niet. Ik vermoed dat de aansluiting kapot is, wat raar is want ik heb altijd de door Huawei meegeleverde oplader gebruikt. Wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Elmer
icon

Beste antwoord door Angelique 1 mei 2017, 11:18

Hoi Elmer, flink balen dat je toestel niet meer wil opladen! Direct ben ik gaan kijken wat ik hierin kan betekenen voor je en ik denk dat we jouw toestel moeten laten onderzoeken hoe het komt dat die niet meer wil opladen! Nu zie ik dat het toestel is geleverd door StudentMobiel. Ik raad je aan om contact met hun op te nemen en daar het probleem uit te leggen. Ik hoop dat zij met een passende oplossing kunnen komen!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Elmer, flink balen dat je toestel niet meer wil opladen! Direct ben ik gaan kijken wat ik hierin kan betekenen voor je en ik denk dat we jouw toestel moeten laten onderzoeken hoe het komt dat die niet meer wil opladen! Nu zie ik dat het toestel is geleverd door StudentMobiel. Ik raad je aan om contact met hun op te nemen en daar het probleem uit te leggen. Ik hoop dat zij met een passende oplossing kunnen komen!