Beantwoord

Huawei P8 lite wifi werkt niet meer, wat nu?

• 15 mei 2018
  • 3 reacties
  • 2027 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een tijd geleden een Huawei p8 lite gekocht via Ben. Gister kwam ik thuis en toen kon mijn telefoon niet meer verbinden aan de wifi, sterker nog hij kan geen enkel netwerk meer vinden. Ik heb alle simpele manieren van dit probleem op te lossen al geprobeerd zoals telefoon opnieuw starten wifi aan en uit zetten. Dit werkt allemaal niet. Heb op het internet al gezien dat dit een veelvoorkomend probleem is. Weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Rox 15 mei 2018, 15:01

He bah feyepostma, het is inderdaad een veel voorkomend probleem met de Huawei P8 Lite, de wifi ontvangen in die toestellen lijkt het niet lang vol te houden. Gelukkig valt dit onder jou garantie en wordt het kosteloos voor jou gerepareerd. Je kunt dit allemaal in gang zetten door je toestel aan te melden ter reparatie. Hoe dat werkt lees je in dit topic.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
He bah feyepostma, het is inderdaad een veel voorkomend probleem met de Huawei P8 Lite, de wifi ontvangen in die toestellen lijkt het niet lang vol te houden. Gelukkig valt dit onder jou garantie en wordt het kosteloos voor jou gerepareerd. Je kunt dit allemaal in gang zetten door je toestel aan te melden ter reparatie. Hoe dat werkt lees je in dit topic.
Hallo Rox,

Bedankt voor je snelle antwoord. Zeer vervelend inderdaad. Zou je een schatting aan kunnen geven hoe lang dit proces precies duurt? Ik gebruik mijn telefoon veel bij mijn werkzaamheden en zonder telefoon wordt het lastig/onmogelijk om mijn werkzaamheden uit te voeren. Is het ook mogelijk mij telefoon op te sturen zonder simkaart zodat ik deze zolang in een vervangende telefoon kan doen?
Reputatie 7
Badge +7
Ik durf je geen exacte schatting te geven, dit omdat dit afhankelijk is van hoe druk ze het hebben in het reparatie centrum en of de benodigde onderdelen op voorraad zijn. Doorgaans duurt een reparatie tussen de 5 en 14 werkdagen.

Tijdens de reparatie moet je zelfs je simkaart thuishouden, zo kun jij tijdelijk een ander toestel in gebruik nemen en kan de simkaart ( hij is ook zo klein) niet kwijtraken bij Dynafix. Verder kun jij een eventueel hoesje om je toestel ook thuishouden, hier hebben de reparateurs natuurlijk niks aan 😉

Reageer