Huawei P8lite

• 18 juli 2016
  • 6 reacties
  • 907 keer bekeken

Mijn Huawei P8lite is krom getrokken. Is dit bij andere gebruikers ook het geval?

6 reacties

Badge
Balen zeg. Heb je een foto waar het probleem goed te zien is?
Overigens raad ik je aan om niet je 06 nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Je kan je gebruikersnaam in je profiel aanpassen.
I don't have data on my mobile before 2week ago what the problem
Badge
Hi Kemo,
Can you open a new topic with your question? We will help you further then.
I don't have data on my phone I don't know what happen , when I use my simcard with onther phon there's internet when I return the simcard to my phone there's no internet ,the problem with my phone

Best regards
Reputatie 4
Badge +6
Hi Kemo, could you please open a new topic with your question as my colleague asked before. In that case, we can help you solving this problem.

Kind regards, Jolijn
Heb precies hetzelfde probleem. Vorige week ter reparatie opgestuurd, maar na nog geen half uur kijken bericht gekregen dat dit onder gebruikersschade valt, en dus niet binnen de garantie. Niet te repareren. Kosten ongeprepareerd retour 60 euro.

Je ben zeker niet de enige (via google zijn nog veel meer fora te vinden waar dit probleem besproken wordt), en mijns inziens een structurele fout. Maar reparateur houd vast dat het niet binnen de garantie valt.

Grootste miskoop van mijn leven.

Reageer