Beantwoord

Huawei p9 lite

• 30 april 2017
  • 7 reacties
  • 780 keer bekeken

Hallo iedereen, ik heb nu bijna een jaar een Huawei p9 lite maar opeens kan ik geen geluidsopnames meer maken, screenshots maken, foto's downloaden via whatsapp of foto's sturen. Wel heb ik nog ruim genoeg ruimte voor deze dingen en kan ik wel fotos maken... dit is begonnen toen ik mijn mobiel in mijn laptop ging opladen met een usb kabeltje... ik heb mijn hele instellingen afgezocht maar ik kan het niet oplossen! Als ik iets wil opnemen zegt mijn telefoon dat hij geen contact krijgt met de usb kabel, terwijl ik hem dan niet oplaad, heeft iemand alsjeblieft een oplossing! Ik vind het namelijk heel erg vervelend
icon

Beste antwoord door Angelique 1 mei 2017, 13:08

Hoi Madeliefx, dat is een gek probleem! Heb je deze problemen alleen bij WhatsApp? Is het maken van een geluidsopname met een andere app bijvoorbeeld wel mogelijk? Probeer anders om WhatsApp te verwijderen van je toestel en daarna opnieuw te downloaden! Tip: doe dit wel als je bent verbonden met WiFi en maak eventueel een back-up van de gegevens die je nu hebt staan op deze applicatie.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Madeliefx, dat is een gek probleem! Heb je deze problemen alleen bij WhatsApp? Is het maken van een geluidsopname met een andere app bijvoorbeeld wel mogelijk? Probeer anders om WhatsApp te verwijderen van je toestel en daarna opnieuw te downloaden! Tip: doe dit wel als je bent verbonden met WiFi en maak eventueel een back-up van de gegevens die je nu hebt staan op deze applicatie.
Nee, dit probleem heb ik ook bij de app om opnames te maken, bestanden en fotos kan ik ook niet opslaan bij andere apps bijvoorbeeld instragram... ik hoop dat er iets is on aan te doen
Reputatie 3
Badge +6
Hoi Madelief, ik begrijp dat je weer gebruik wil maken van deze functies! Ik raad je aan om een backup te maken van alles op je toestel en deze daarna terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ik hoor graag of dit de problemen oplost.

Groetjes, Jolijn
Ik zal het proberen heel erg bedankt!
Ik dacht dat het hielp... maar her heeft toch niet geholpen, iemand nog advies! Want verder werkt mijn mobiel gewoon snel en goed, aangezien hij nog maar één jaar oud is.
Hoi,

Ik heb hetzelfde hoor, alles al opgeschoond SD kaart vervangen alle thumbnails verwijdert. Alles wat je maar kan vinden op het internet uitgeprobeerd maar ik kan ook nog steeds niet foto's downloaden van wattapp of anders.
Ook al wattsapp eraf gehaald en erop nieuw op gezet etc etc etc...

Heel frustrerend
Reputatie 5
Badge +12
Dat begrijp ik zeker veggies. Ik heb dit specifieke probleem verder nog niet eerder gehoord. Had je ook al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Het is dan wel aan te raden om van tevoren aan back-up te maken.

Reageer