Beantwoord

Huawei "Toegang tot netwerk ontzegd" probleem

• 25 april 2018
  • 2 reacties
  • 1501 keer bekeken

Sinds een paar weken heb ik dit probleem met mijn Huawei P8 lite telefoon.
Alles geprobeerd maar helaas........
Hij is nu net 2 jaar oud en dus uit de garantie.
Ik heb tijdens mijn zoektocht op internet heel erg veel mensen met soortgelijke problemen gevonden. Doen Ben en/of Huawei hier nog iets mee?
Het lijkt toch veel op een ontwerp of constructie fout waar Huawei niet trots op kan zijn. Zonder oplossing zal ik in ieder geval geen Huawei meer aanschaffen.

Gr. Alfons
icon

Beste antwoord door Rox 25 april 2018, 15:09

Oei Alfons, dat is niet zo mooi natuurlijk! Omdat jouw garantie al is verlopen kan ik vanuit Ben hierin niet voor je betekenen, omdat wij alleen de standaard fabrieksgarantie aanbieden. Wel wil ik je adviseren om hier een melding van te maken bij Huawei, zeker omdat je aangeeft dat er meer mensen zijn die dit probleem ervaren. Als fabrikant van jouw toestel kunnen ze hier flexibeler in zijn, wij zijn immers alleen jouw provider 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Oei Alfons, dat is niet zo mooi natuurlijk! Omdat jouw garantie al is verlopen kan ik vanuit Ben hierin niet voor je betekenen, omdat wij alleen de standaard fabrieksgarantie aanbieden. Wel wil ik je adviseren om hier een melding van te maken bij Huawei, zeker omdat je aangeeft dat er meer mensen zijn die dit probleem ervaren. Als fabrikant van jouw toestel kunnen ze hier flexibeler in zijn, wij zijn immers alleen jouw provider 😉
Hallo Rox, aangezien ik het toestel via Ben had gekocht, zou ik misschien wel iets meer betrokkenheid verwachten. Zeker als je even googled op deze foutmelding, dan zie je pas hoeveel mensen hiermee te maken hebben gehad.
Ik zou dan als verkoper van deze toestellen toch wel willen weten wat ermee aan de hand is.....

Reageer