Beantwoord

huawei updaten lukt niet

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 694 keer bekeken

Ik kreeg een melding van mijn abn app dat mijn toestel niet meer voldeed en dat ik android moest updaten.

Ik heb alles gedaan wat ik moest doen en het toestel geeft aan dat er geen updates beschikbaar zijn en blijk ik nog android 5.1 te hebben. Nooit eigenlijk op gelet want mijn toestel deed het altijd prima. Nu gaf huawei zelf het volgende aan

Je provider is degene die de update beschikbaar stelt, dus je van je provider afhankelijk of een update beschikbaar is. 

Kunnen jullie een update voor mij beschikbaar stellen ? 

Groetjes 

Angelique

icon

Beste antwoord door Friesian 5 November 2019, 20:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Ik kan me enkel aansluiten bij de reactie van @Snoeshaantje. De provider, Ben in dit geval, levert jouw min/SMS en MB’s en de fabrikant de software updates op jouw toestel. Wel erg balen dat het niet meer lijkt te werken op jouw toestel. 

Balen, hij doet het nog super goed, alleen geven de apps van de bank aan dat het te verouderd is., maar bedankt voor je snelle  reactie

Reputatie 4
Badge +4

Wat een merkwaardige reactie van Huawei Angelique.

 

Android updates worden uitgerold door de fabrikant. Alleen bij branded telefoons kan er een verschil zijn.

 

Maar zo te lezen is jouw toestel al te oud. De meeste Android telefoons krijgen over het algemeen een update/upgrade gedurende de eerste 2 jaar na release.

Er is inmiddels Android 9 en Android 10.

Reageer