Beantwoord

Ik ben mijn huawei P10 verloren

  • 7 juni 2018
  • 3 reacties
  • 186 keer bekeken

ik ben dus mijn toestel kwijt wat kunnen jullie voor mij betekenen mijn sim is ondertussen geblokeerd😥
icon

Beste antwoord door Wietske 8 juni 2018, 09:51

Aaah nee, geen leuk nieuws Edwin! Ik duim met je mee dat de eerlijke vinder zich alsnog meldt. Goed dat de je de simkaart inmiddels hebt geblokkeerd. Op deze manier voorkom je misbruik van jouw abonnement. Mocht je het toestel niet meer kunnen vinden en je zou graag een nieuw toestel willen dan is het mogelijk om jouw abonnement vroegtijdig te verlengen wanneer je op dit moment nog een lopend abonnement hebt. Je betaalt dan wel het huidige toestelkrediet in één keer af. Wanneer je op dit moment een sim only abonnement hebt of jouw huidige abonnement loopt korter dan drie maanden, dan kan je jouw abonnement regulier verlengen via jouw Ik Ben pagina via deze link. Ook kan je via jouw Ik Ben pagina een vervangende simkaart bestellen. Dat kan hier.
Bekijk origineel

3 reacties

scherm van huawaip10 is bescadigt en er zit een rood mapje om
bij wibelink in de buurt verloren
Reputatie 5
Badge +12
Aaah nee, geen leuk nieuws Edwin! Ik duim met je mee dat de eerlijke vinder zich alsnog meldt. Goed dat de je de simkaart inmiddels hebt geblokkeerd. Op deze manier voorkom je misbruik van jouw abonnement. Mocht je het toestel niet meer kunnen vinden en je zou graag een nieuw toestel willen dan is het mogelijk om jouw abonnement vroegtijdig te verlengen wanneer je op dit moment nog een lopend abonnement hebt. Je betaalt dan wel het huidige toestelkrediet in één keer af. Wanneer je op dit moment een sim only abonnement hebt of jouw huidige abonnement loopt korter dan drie maanden, dan kan je jouw abonnement regulier verlengen via jouw Ik Ben pagina via deze link. Ook kan je via jouw Ik Ben pagina een vervangende simkaart bestellen. Dat kan hier.

Reageer