Niet meer kunnen bellen

• 5 juli 2017
  • 7 reacties
  • 210 keer bekeken

Goedendag. Sinds een aantal weken kon ik af en toe niet bellen of gebeld worden. Sinds een week kan ik helemaal niet meer bellen of gebeld worden.
Kunt u mij verder helpen?

7 reacties

Ik heb hetzelfde probleem,
Zeer vervelend, omdat ivm chronisch ziek kind regelmatig telefonisch contact met ziekenhuis nodig is, nu onvoldoende bereikbaar
Ik ben er inmiddels achter dat het aan mijn telefoon ligt, maar de klantenservice is tot 1700 bereikbaar. Schiet lekker op met werkende mensen..
Reputatie 7
Badge +7
Goedendag. Sinds een aantal weken kon ik af en toe niet bellen of gebeld worden. Sinds een week kan ik helemaal niet meer bellen of gebeld worden.
Kunt u mij verder helpen?

Goedemorgen! Wat onwijs balen dat je telefoon je in de steek laat. Als er geen sprake is van val-,stoot of waterschade kun je aanspraak maken op je fabrieksgarantie, je kunt dit bij de fabrikant zelf doen of via het verkooppunt. Hoe dit precies werkt lees je hier.

Ik heb hetzelfde probleem,
Zeer vervelend, omdat ivm chronisch ziek kind regelmatig telefonisch contact met ziekenhuis nodig is, nu onvoldoende bereikbaar

Hé gatsie Beelb69, in jouw geval is het extra vervelend! Heb je het topic al bekenen over netwerk problemen?
Ik ben er nu echt goed klaar mee.. verschillende keren geprobeerd te bellen met jullie. Maar een wachtrij langer dan 30 min. Terwijl ik niet kan bellen met mijn mobiele nummer .dit houd dus in dat ik 30 min in de wachtrij moet gaan staat en de kosten zal moeten betalen voor een 0900 nummer. Spijt dat ik ooit voor ben heb gekozen. Je wordt hier niet geholpen!
Ik heb alles geprobeerd, simkaart gewisseld. Fabrieksinstellingen, niks werkt.
Reputatie 6
Badge +8
Ik ben er nu echt goed klaar mee.. verschillende keren geprobeerd te bellen met jullie. Maar een wachtrij langer dan 30 min. Terwijl ik niet kan bellen met mijn mobiele nummer .dit houd dus in dat ik 30 min in de wachtrij moet gaan staat en de kosten zal moeten betalen voor een 0900 nummer. Spijt dat ik ooit voor ben heb gekozen. Je wordt hier niet geholpen!
Ik heb alles geprobeerd, simkaart gewisseld. Fabrieksinstellingen, niks werkt.

Ik snap heel goed dat je niet blij kan worden van deze situatie. Inmiddels zie ik dat je de dekkingskaart hebt ingevuld. De technische dienst zal verder onderzoek doen naar de problemen die je ervaart. Sorry voor het ongemak!
prima wanneer kan ik een antwoord terug verwachten van jullie?
Reputatie 7
Badge +7
prima wanneer kan ik een antwoord terug verwachten van jullie?

Hoi blankendaal90! Jij zult in de loop van deze week bericht ontvangen van de technische dienst.

Reageer