Beantwoord

Ontevreden telefoon

  • 9 May 2020
  • 1 reactie
  • 384 keer bekeken

Hallo ben, 

Ik heb nu al een paar maanden de huawei p30 lite. 

Helaas vind ik het jammer dat de telefoon nu al niet meer fijn is. 

Haperen bij het typen, langzaam waardoor vaak de tabladen worden afegsloten en ook doet mijn whatsapp en appstore raar. 

 

Is het mogelijk om een andere telefoon te krijgen die even duur zou zijn met hetzelfde abbonement, want graag klant bij ben willen blijven, maar dan zou ik graag een oplossing willen, zonder reparatie erbij te betrekken want die werkt helaas niet.

 

Groetjes, 

Melissa Pluijmen

icon

Beste antwoord door Romy 11 May 2020, 12:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Melissa. Bedankt voor jouw berichtje en leuk dat je op onze community terecht ben gekomen! Wel erg jammer van jouw toestel, ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Je kunt altijd kijken naar een vroegtijdige verlenging. Hierbij ga je een nieuw 24 maandelijks contract aan met toestel. Echter moet het oude toestel dan wel in één keer betaald worden. Dit kunnen we niet vergoeden.

 

Een andere optie is dan inderdaad het repareren. Hierbij zul je jouw toestel moeten opsturen en wordt deze kosteloos gerepareerd wanneer het defect niet komt door val-, stoot-, druk-, vocht- of waterschade. Echter zie ik in jouw bericht dat dit geen optie is, wat is hiervan de reden als ik mag vragen?

 

Daarnaast kun je zelf altijd proberen het toestel sneller te laten werken door hem opnieuw op te starten, op te schonen of eventueel een (fabrieks)reset uit te voeren. Heb je dit al geprobeerd?

Reageer