Beantwoord

Op eens herkend mijn huawei P10 lite geen mini sd-kaart meer......

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 1906 keer bekeken

Op 7 juni jl heb ik dit toestel ontvangen (verlenging abbo). Los heb ik toen een mini sd-kaart besteld om ook te gebruiken met dit toestel. Ook via instellingen geregeld dat alles op de sd-kaart gezet gaat worden.
Maar nu sinds een paar dagen geleden kreeg ik opeens een foutmelding "fout met sd-kaart.
foto's worden op de interne opslag opgeslagen" Heel erg raar omdat ik al een paar weken gewoon op de sd-kaart alles krijg. Ook foto's of andere gegevens van de sd-kaart halen lukt wel en niet. Ik haal het er vanaf maar zodra ik bijvoorbeeld op instagram een foto wil laten zien krijg ik alle foto's weer te zien dus ook diegene die ik net 10 minuten daarvoor heb verwijderd.

Ok kan een fout zijn met de sd-kaart dus ik heb een nieuwe besteld maar nu krijg ik dus net , na 1 dag goed gewerkt te hebben, weer de melding fout met de sd-kaart!! Hoe is dit mogelijk? Zit er ergens een fout in de telefoon dat mijn beide sd-kaarten kapot maakt? Of is dit een algemeen probleem met de P10 lite?
icon

Beste antwoord door Rox 1 augustus 2017, 14:45

Ai, dat schiet niet op natuurlijk! In dit geval kun je het beste aanspraak maken op je garantie. Hoe dat werkt lees je hier.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai, dat schiet niet op natuurlijk! In dit geval kun je het beste aanspraak maken op je garantie. Hoe dat werkt lees je hier.
Dank je wel voor dit antwoord. Ik was op vakantie en lees het net. Ik ga eerst proberen om het terug te zetten naar de fabrieksinstelling. Lukt het dan nog niet dan ga ik kijken voor de evt reparatie.
Reputatie 6
Badge +8
Dank je wel voor dit antwoord. Ik was op vakantie en lees het net. Ik ga eerst proberen om het terug te zetten naar de fabrieksinstelling. Lukt het dan nog niet dan ga ik kijken voor de evt reparatie.

Helemaal prima! Als je nog vragen hebt, kijk dan nog eens op het forum. Bij deze zal ik het topic sluiten!