Beantwoord

Oproep beeindigd

• 21 mei 2018
  • 6 reacties
  • 1457 keer bekeken

Ik heb de Huwaei P20 lite welke als ik wil bellen gelijk aangeeft Oproep Beeindigd.
Internet en gebeld worden werken normaal.

toestel 2 x geheel gereset naar fabrieks instellingen en simkaart er op nieuw ingezet

wat kan het nog meer wezen ?
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 21 mei 2018, 20:17

Hier staan nog een aantal stappen. Kom je daarmee iets verder? (Stap 3)
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Probeer eens ##002# bellen. Telefoon uit en weer aan.

Helpt dat?
Ik heb de Huwaei P20 lite welke als ik wil bellen gelijk aangeeft Oproep Beeindigd.

toestel 2 x geheel gereset naar fabrieks instellingen en simkaart er op nieuw ingezet

wat kan het nog meer wezen ?Probeer eens ##002# bellen. Telefoon uit en weer aan.

Helpt dat?

Heb in nu net geprobeerd het maakt niets uit het bijft het zelfde probleem

Berend
Reputatie 6
Badge +4
Hier staan nog een aantal stappen. Kom je daarmee iets verder? (Stap 3)

wat kan het nog meer wezen ?Hier staan nog een aantal stappen. Kom je daarmee iets verder? (Stap 3)

IK heb stap 3 gedaan en krijg de mededeling: Oproep Blokkeren verbindingsprobleem of ongeldige MMI code
Reputatie 6
Badge +4
Op dit moment kan ik je niet verder helpen. Een moderator zal je verder (moeten) helpen.

Klein advies, minder citeren voor het overzicht. Je hoeft niet perse te citeren.

@Moderator
Vraag is nog niet beantwoord.
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan alleen adviseren om de rest van de stappen ook te doorlopen, bij de laatste stap staat uitgelegd hoe je een melding kunt maken via de dekkingskaart. Deze melding komt direct bij de technische dienst, zij kunnen dan verder op het netwerk onderzoeken waarom jij deze problemen ervaart en dit voor je oplossen.

Reageer