Pincode werkt niet ?

• 6 december 2017
  • 5 reacties
  • 1312 keer bekeken

Ik heb net de huawei p10 gehaald ik heb het pincode etc ingevuld na het opene van het telefoon vroeg het of ik het wou updaten dat heb ik gedaan maar nu vraagt die telkens om een pincode wanneer ik het invoer staat het dat het fout is nu moet ik telkens een uur wachten om het opnieuw te probere kan iemand helpen ???

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ohjeetje Serkan! Dat is behoorlijk onhandig! Ik kan me goed voorstellen dat jij niet kunt wachten om met je nieuwe toestel aan de slag te gaan! Bedoel jij in dit geval de pincode van jouw simkaart of de ontgrendelingscode van de mobiele telefoon?
ik denk het pincode van simkaart wanneer ik het invoer kan ik ook niet oke of iets klikken maar als ik het wis staat er pincode onjuist.
Reputatie 7
Badge +7
Hmmm dat is vreemd, Serkan! Als jouw toestel niet de optie geeft om de juiste pincode door te voeren kun je het beste contact opnemen met Huawei zelf, dit omdat zij de fabrikant van je mobiele telefoon zijn. Wat ik je vanuit Ben kan adviseren is om reset uit te voeren op je toestel, wellicht dat er een bug in de software zit 😉
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Serkan! Ik ben benieuwd of het inmiddels is gelukt om je toestel te ontgrendelen? Zo niet, dan help ik jou er natuurlijk graag mee verder #Benervoorjou
Reputatie 6
Badge +3
Het is eerst je pincode van je sim invoeren, daarna vraagt die naar de telefoon code, dan de tweede code invullen. Dit zal de telefoon elke keer vragen bij opnieuw opstarten. Ikzelf heb voor beide code's mijn simkaart pincode ingesteld.

Groet Richard.

Reageer