Beantwoord

Probleem met het opladen van de accu

• 9 januari 2018
  • 2 reacties
  • 200 keer bekeken

Mijn huawei 8 lite gaat naar enige tijd uit tijdens het laden van de accu, waardoor ik niet bereikbaar ben. De telfoon had oorspronkelijk een storing van de wiffi en bluetooth waarop hij opgestuurd is naar huawei. Bij terugkeer deed had ik geen contact meer met Ben kon toen niets meer, weer terug gestuurd. Bij terkeer heb ik nu dit probleem met de accu. Ik wil hem niet terugsturen voor dit probleem omdat ik hem dan weer voor de derde keer een paar week zonder zit. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn van mijn accu cq laadprobleem?
icon

Beste antwoord door Angelique 9 januari 2018, 14:24

Hoi Gravenes, jeetje zeg.. Wat een ongeluk met het toestel! Ik snap heel goed dat jij je toestel niet nóg eens kwijt wilt zijn voor een langere tijd. Om de problemen te onderzoeken vrees ik je toch het advies te moeten geven om je toestel na te laten kijken. Dit is niet wat je van een toestel binnen de garantie mag verwachten natuurlijk! Om het toestel aan te melden kun je hier terecht. Heb je het toestel via een andere website dan Ben.nl besteld, dan kun je terecht bij de desbetreffende winkel waar jij je toestel en abonnement hebt aangevraagd.

Ik zal het topic open laten staan voor andere die misschien dé tip of oplossing hebben.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Gravenes, jeetje zeg.. Wat een ongeluk met het toestel! Ik snap heel goed dat jij je toestel niet nóg eens kwijt wilt zijn voor een langere tijd. Om de problemen te onderzoeken vrees ik je toch het advies te moeten geven om je toestel na te laten kijken. Dit is niet wat je van een toestel binnen de garantie mag verwachten natuurlijk! Om het toestel aan te melden kun je hier terecht. Heb je het toestel via een andere website dan Ben.nl besteld, dan kun je terecht bij de desbetreffende winkel waar jij je toestel en abonnement hebt aangevraagd.

Ik zal het topic open laten staan voor andere die misschien dé tip of oplossing hebben.
Reputatie 6
Badge +3
Ja gewoon weer terug sturen!

Groet Richard.

Reageer