Beantwoord

Probleem met WhatsApp na update

• 8 december 2017
  • 5 reacties
  • 1762 keer bekeken

Vorige week gaf mijn toestel Huawei P9 lite aan een update nodig te hebben. Hierna geeft mijn Whatss app niet meer automatisch de berichten door (als push) maar moet ik eerst de app openen waarna dan pas alle berichten binnen komen. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Paulino62 8 december 2017, 14:37

Ha Angelique, het zal per toestel wel anders zijn maar in mijn Huawei zie ik geen mogelijkheid 'berichtgeving'. Maar volgens mij had ik die weg al bewandeld en ben ik nu de app opnieuw aan het installeren. Wellicht een tip voor jou als je dit voorstelt aan gebruikers; zeg er even bij dat ze dan eerst hun historie en chats moeten back-uppen anders zijn ze alles kwijt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Paulino, hmm dat kan erg onhandig zijn! Ik raad je aan om de instellingen in je toestel eens na te kijken. Door naar instellingen te gaan in je toestel kun je de App WhatsApp vinden. Vervolgens klik je op 'berichtgeving'. Daar zijn de instellingen terug te vinden en zo nodig aan te passen. Mocht dat niet helpen, dan kan het opnieuw installeren van de App wellicht uitkomst bieden.
Ha Angelique, het zal per toestel wel anders zijn maar in mijn Huawei zie ik geen mogelijkheid 'berichtgeving'. Maar volgens mij had ik die weg al bewandeld en ben ik nu de app opnieuw aan het installeren. Wellicht een tip voor jou als je dit voorstelt aan gebruikers; zeg er even bij dat ze dan eerst hun historie en chats moeten back-uppen anders zijn ze alles kwijt?
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je deze tip meegeeft, Paulino. Mochten er andere zijn met hetzelfde probleem, dan zijn ze wellicht met jouw bericht geholpen. Heeft het opnieuw downloaden van de App geholpen?
Ha Angelique, ja ! Mijn probleem is hiermee opgelost en alles werkt weer normaal! Bedankt en fijne dag!
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Paulino! Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wens je een prettige week toe!

Reageer