Beantwoord

Problemen met de WiFi verbinding Huawei P8 Lite

• 13 juli 2017
  • 4 reacties
  • 3339 keer bekeken

Hoe kan het dat ik wi-fi niet meer kan inschakelen nu kost het me extra veel mb's via jullie?
icon

Beste antwoord door Rox 18 juli 2017, 11:51

Aaah, dit is (helaas) een bekend probleem met de Huawei P8 Petra. Is jouw telefoon nog helemaal heel? Als er geen sprake is van val-, stoot of waterschade aan je telefoon kun je aanspraak maken op je garantie. Hoe dat precies werkt lees je hier.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

4 reacties

na updaten geen Wi-Fi meer op me mobiel ,
heb alles al gedaan mobiel uit
mobiel op fabrieksintellingen
router resetten

Maar krijg geen Wi-Fi thuis
netwerk opnieuw ingesteld met wachtwoord...... kan niet vinden
Reputatie 6
Badge +8
Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp: overige merken.

Erg vervelend dat de WiFi het niet meer lijkt te doen! Heb je hier last van met één WiFi verbinding of meerdere? Als het met meerdere WiFi punten is, dan vrees ik dat er problemen zijn met jouw toestel.. Welk toestel gebruik je?
geen enkel wi-fi doet het. mijn toestel is een huaei p8 litle.
Reputatie 7
Badge +7
Aaah, dit is (helaas) een bekend probleem met de Huawei P8 Petra. Is jouw telefoon nog helemaal heel? Als er geen sprake is van val-, stoot of waterschade aan je telefoon kun je aanspraak maken op je garantie. Hoe dat precies werkt lees je hier.