Beantwoord

toegang tot het netwerk ontzegd huawei p20 lite

  • 24 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1765 keer bekeken

Vandaag nieuwe Huawei P20 Lite ontvangen. Vers uit de doos aangezet en ingesteld maar enorme problemen met wifi. Krijg de melding 'toegang tot het netwerk ontzegd'wanneer ik met het netwerk wil verbinden. Online al gezocht naar een oplossing en ook al teruggezet naar fabrieksinstelling maar hielp niet. vast zetten van de IP instellingen levert ook geen positieve verandering op dus weet nu niet meer echt wat te doen.
icon

Beste antwoord door Rox 24 mei 2018, 15:15

Oei jonvaneldijk, dat schiet natuurlijk niet op! Jij hoort een toestel te ontvangen wat zonder problemen werkt natuurlijk. Heb jij je Ben simkaart of je Albert Heijn prepaid kaart in de telefoon gestopt? Als jij je Ben simkaart hebt uitgeprobeerd dan klopt het dat jij nog geen netwerk hebt. Deze is namelijk nog niet geactiveerd, dit gebeurd pas zodra het nummerbehoud heeft plaatsgevonden.



Ervaar jij dezelfde problemen met de Albert Heijn prepaid kaart dan ontvang ik graag het 15 cijferige IMEI nummer van het toestel, deze vind je op de witte sticker onder de barcode of door op het toestel *#06# te bellen, dan ga ik het toestel aanmelden voor omruiling.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Oei jonvaneldijk, dat schiet natuurlijk niet op! Jij hoort een toestel te ontvangen wat zonder problemen werkt natuurlijk. Heb jij je Ben simkaart of je Albert Heijn prepaid kaart in de telefoon gestopt? Als jij je Ben simkaart hebt uitgeprobeerd dan klopt het dat jij nog geen netwerk hebt. Deze is namelijk nog niet geactiveerd, dit gebeurd pas zodra het nummerbehoud heeft plaatsgevonden.

Ervaar jij dezelfde problemen met de Albert Heijn prepaid kaart dan ontvang ik graag het 15 cijferige IMEI nummer van het toestel, deze vind je op de witte sticker onder de barcode of door op het toestel *#06# te bellen, dan ga ik het toestel aanmelden voor omruiling.

Reageer