WhatsApp problemen

• 21 mei 2018
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb een huawei p9lite en heb al lange tijd problemen met whatsapp. Als ik weg wil bij een bepaald gesprek dan lukt dat niet en moet ik heel vaak op het terug knopje drukken. Zelfs als ik de app helemaal sluit lukt het vaak niet. Heb er al lange tijd last van en terugzetten naar fabrieksinstellingen al geprobeerd, maar helpt niet.
Groetjes Imke

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb een huawei p9lite en heb al lange tijd problemen met whatsapp. Als ik weg wil bij een bepaald gesprek dan lukt dat niet en moet ik heel vaak op het terug knopje drukken. Zelfs als ik de app helemaal sluit lukt het vaak niet. Heb er al lange tijd last van en terugzetten naar fabrieksinstellingen al geprobeerd, maar helpt niet.
Groetjes Imke

App verwijderen en opnieuw installeren helpt dat?

Groet Richard.
ook al geprobeerd, maar helpt niet..
Reputatie 5
Badge +4
Heb je dit alleen bij Whatsapp of ook met een andere messenger-app? Dit is bij tekstberichten(?).
alleen met Whatsapp
Reputatie 5
Badge +4
@immetjek
Ik heb even een puntjes om te proberen.

1) Gebruik je al Messenger? Zet er dan ook eens bij Telegram op. Vraag aan iemand met wie je een goede band hebt even diezelfde dingen ook te gebruiken, met elkaar berichten uitwisselen.
Welk resultaat geeft dat?

2) Indien mogelijk samen even Whatsapp van telefoon wisselen of nog beter.
Ken je iemand met/heb je een oude telefoon om daar je Whatsapp op te zetten? Wel eerst een backup op drive als dat mogelijk is bij voorkeur.
Hoe werkt dan de app, wat voor resultaat brengt dat?

Reageer