Beantwoord

WiFi problemen

• 27 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

Na anderhalf jaar zonder problemen een Huawei p8 lite te hebben gehad doet de wifi het nu niet meer. Alles geprobeerd dus ik hoef geen tips over wat ik wel en niet kan doen, want uiteindelijk vertellen jullie mij dat ik mijn telefoon moet opsturen voor reparatie. Wat ik wel wil weten is wanneer ik kan verlengen en of ik het niet eerder mag verlengen, want een nieuwe telefoon te kopen voor een paar maanden is ook geen goed idee. En met repareren kom ik nog duurder uit.

Gr Chesron
icon

Beste antwoord door Angelique 28 augustus 2017, 11:52

Flink balen dat de WiFi het niet meer doet, Chesron! Drie maanden (90 dagen) voor de einddatum van het contract zou je kosteloos mogen/kunnen verlengen. Jouw huidige contract loopt af op 04-02-2018. Over 69 dagen zou je dus kosteloos mogen verlengen bij Ben. Kan je daar niet meer op wachten, dan is het ook mogelijk om je abonnement vroegtijdig te verlengen. Hoe een vroegtijdige verlenging in zijn werk gaat lees je hier.

Overweeg je toch een reparatie? Dan lees je in dit artikel meer over de voorwaarden en het proces.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Flink balen dat de WiFi het niet meer doet, Chesron! Drie maanden (90 dagen) voor de einddatum van het contract zou je kosteloos mogen/kunnen verlengen. Jouw huidige contract loopt af op 04-02-2018. Over 69 dagen zou je dus kosteloos mogen verlengen bij Ben. Kan je daar niet meer op wachten, dan is het ook mogelijk om je abonnement vroegtijdig te verlengen. Hoe een vroegtijdige verlenging in zijn werk gaat lees je hier.

Overweeg je toch een reparatie? Dan lees je in dit artikel meer over de voorwaarden en het proces.

Reageer