Beantwoord

Wifi werkt niet meer van Huawei P 8

• 29 januari 2018
  • 1 reactie
  • 202 keer bekeken

Ineens heb ik geen wifi meer, het schuifknopje van Wifi zet ik op aan, dan verschijnt er een schermpje dat er gescand wordt, maar voor de rest gebeurt er niets, er komen ook geen namen van modems of routers.
11 maart 2018 vervalt mijn garantie zag ik op de pakbon.
Heb diverse malen wederom opgestart, wifi aantal malen aan en uitgezet en zelfs de fabrieksinstellingen teruggezet, niets helpt.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Rox 30 januari 2018, 08:08

Hoi robzor! Wat onwijs balen dat de wifi op jouw toestel niet meer werkt, onvoordelig voor jouw data bundel ook. Dit is (helaas) een bekend probleem met de Huawei P8 lite. Het enige wat jij hier aan kan doen is aanspraak maken op jouw garantie en je toestel laten repareren zodat jij hier weer onbezorgd mee aan de slag kan. Alles over jouw garantie en het aanmelden van een reparatie lees je hier.

Mocht je na het lezen van het topic toch nog vragen hebben laat deze dan gerust achter in de reacties, we beantwoorden hem graag 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi robzor! Wat onwijs balen dat de wifi op jouw toestel niet meer werkt, onvoordelig voor jouw data bundel ook. Dit is (helaas) een bekend probleem met de Huawei P8 lite. Het enige wat jij hier aan kan doen is aanspraak maken op jouw garantie en je toestel laten repareren zodat jij hier weer onbezorgd mee aan de slag kan. Alles over jouw garantie en het aanmelden van een reparatie lees je hier.

Mocht je na het lezen van het topic toch nog vragen hebben laat deze dan gerust achter in de reacties, we beantwoorden hem graag 🙂