2 abonnementen beheren in de app

• 20 juni 2017
  • 15 reacties
  • 2028 keer bekeken

Ik wil voor mijn jongste zoon ook een Ben abo afsluiten, net als voor mijn oudste. Kan ik een tweede nummer beheren in de Ben App?

15 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi jpbrinkman, bedankt voor je bericht. Leuk dat je nog een abonnement bij ons wil afsluiten! Bij het afsluiten van een abonnement kun je aangeven dat je al een bestaand abonnement hebt en hier een nieuwe aansluiting aan wil toevoegen. Als je dit doet, kun je beide abonnementen via 1 account beheren.

Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn,

Ik heb al een jaar via de Vriendendeal 2 abonnementen op mijn naam, 1 voor mij en 1 voor mijn zoon. Maar ik heb geen idee hoe je dat kan beheren in de Ben App.

Ik kan alleen inloggen op 1 klantnummer en 1 tel. nummer, dus het 2e kan ik niet zien.

Ook als ik inlog op de website kan ik maar 1 klantnummer en 1 tel. nummer zien met bijbehorende gegevens.

Hoe kan ik het zo instellen dat ik beide tel. nummers kan zien? Of moet ik dan onder een andere naam apart inloggen?

gr.
Paul
Reputatie 6
Badge +8
Hallo paulbo, dat zijn hele goede vragen! Ik zie dat beide nummers niet onder één klantkaart vallen. Om deze reden heb jij voor het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers: 00 zijn een andere inlognaam hebt dan voor het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers: 08 zijn.

De gebruikersnaam voor 00 is: paulboley
De gebruikersnaam voor 08 is: paulboley0

Wij kunnen de nummers nu niet meer samenvoegen onder één klantkaart. Bij de bestelling is deze mogelijkheid er wel door te bellen met mijn collega's van de verkooplijn. Kies je er dus voor om nog een abonnement te nemen en deze wil je onder een van de bovenstaande klantkaart? Dan zijn mijn collega's hiervoor te bereiken op 0800 - 246 24 68
Werkdagen 09:00 - 17:00

Weet jij het wachtwoord niet meer voor één van de gebruikersnamen? Dan is het wachtwoord op te vragen door hier te klikken. Jij ontvangt dan een mailtje op het e-mailadres die bij ons bekend is. Heb je nog vragen? Trek dan gerust aan de bel.
Hallo Ben,

Ik zou graag weer twee abonnementen beheren met mijn Ik Ben-app. Tot gisteren kon ik dat namelijk: ik zag mijn abonnement dat ik gebruik en mijn abonnement dat onze jongste dochter gebruikte. Sinds vandaag heeft zij een abonnement bij een andere provider, dus zie ik haar abonnement nier meer in de app, logisch. Maarrr... sinds vandaag zie ik ook mijn abonnement dat ik gebruik niet meer (terwijl dat ongewijzigd is), en zie ik wél mijn abonnement dat onze oudste dochter gebruikt. Dit laatst genoemde abonnement kon ik dus vóór vandaag niet op mijn Ik Ben-app zien.
Ik zou echter graag mijn abonnement én dat van onze oudste dochter op mijn telefoon zien.
(zou zij dan ook het abonnement dat zij gebruikt op haar telefoon kunnen zien?)
Kan dit alsnog mogelijk gemaakt worden?
En als dat niet kan, dan wil ik in ieder geval per se op mijn telefoon het abonnement dat ik gebruik kunnen zien in de Ik Ben-app.

Bij voorbaat dank voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +12
Hallo Ben,

Ik zou graag weer twee abonnementen beheren met mijn Ik Ben-app. Tot gisteren kon ik dat namelijk: ik zag mijn abonnement dat ik gebruik en mijn abonnement dat onze jongste dochter gebruikte. Sinds vandaag heeft zij een abonnement bij een andere provider, dus zie ik haar abonnement nier meer in de app, logisch. Maarrr... sinds vandaag zie ik ook mijn abonnement dat ik gebruik niet meer (terwijl dat ongewijzigd is), en zie ik wél mijn abonnement dat onze oudste dochter gebruikt. Dit laatst genoemde abonnement kon ik dus vóór vandaag niet op mijn Ik Ben-app zien.
Ik zou echter graag mijn abonnement én dat van onze oudste dochter op mijn telefoon zien.
(zou zij dan ook het abonnement dat zij gebruikt op haar telefoon kunnen zien?)
Kan dit alsnog mogelijk gemaakt worden?
En als dat niet kan, dan wil ik in ieder geval per se op mijn telefoon het abonnement dat ik gebruik kunnen zien in de Ik Ben-app.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Hoi Epb73,

Begrijpelijk dat je graag het verbruik in wil zien van de abonnementen die je bij ons hebt. Daar is de Ben app natuurlijk ook erg handig voor! Begrijp ik goed dat het abonnementen van jouw oudste dochter en van jezelf nu hun eigen klantnummer en inlognaam hebben? Ik zoek dit graag verder voor je uit. Zou je mij hiervoor in een privéberichtje de telefoonnummers en de inlognaam die je gebruikt willen sturen? Je kunt ons hier een privéberichtje sturen.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Epb73, Bedankt voor het versturen van je gegevens. Ik heb een verzoek aangemaakt om de telefoonnummers op dezelfde Ben pagina te zetten. Dit zal zo snel mogelijk verwerkt worden.
Hallo,
Ik heb gistermiddag een tweede Ben abonnement afgesloten. Wij hebben nu een abonnement voor mijn zoon en een voor mijn dochter. Beide abo's zijn via Belsimpel aangeschaft. Ik wil graag beide abonnementen beheren in de app, maar hoe doe ik dat?
Dank voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Amstel30, dat kan ik voor je regelen! Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin beide telefoonnummers en de gebruikersnaam die je wilt gaan gebruiken?
Hi Amstel30, dat kan ik voor je regelen! Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin beide telefoonnummers en de gebruikersnaam die je wilt gaan gebruiken?
Ik heb je een privé bericht gestuurd. Dank alvast.

Hi Amstel30, dat kan ik voor je regelen! Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin beide telefoonnummers en de gebruikersnaam die je wilt gaan gebruiken?Ik heb je een privé bericht gestuurd. Dank alvast.

Hallo,

Wij hebben inmiddels het toestel met het Ben-pakketje binnen gekregen. De nummerportering is blijkbaar nog niet doorgevoerd (in tegenstelling tot wat in de e-mail van Ben staat), want mijn dochter is nog steeds bereikbaar via haar Vodafone sim.

Ik ben wel benieuwd wat de status is van de nummerportering én het kunnen bekijken van de twee nummers in de app, ik heb alle gegevens inmiddels in een privébericht gezet. Dank alvast voor een update.
Reputatie 5
Badge +12

Hi Amstel30, dat kan ik voor je regelen! Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin beide telefoonnummers en de gebruikersnaam die je wilt gaan gebruiken?Ik heb je een privé bericht gestuurd. Dank alvast.

Hallo,

Wij hebben inmiddels het toestel met het Ben-pakketje binnen gekregen. De nummerportering is blijkbaar nog niet doorgevoerd (in tegenstelling tot wat in de e-mail van Ben staat), want mijn dochter is nog steeds bereikbaar via haar Vodafone sim.

Ik ben wel benieuwd wat de status is van de nummerportering én het kunnen bekijken van de twee nummers in de app, ik heb alle gegevens inmiddels in een privébericht gezet. Dank alvast voor een update.

Ik heb jouw privéberichtje inderdaad ontvangen! Ik heb een verzoek ingediend om het abonnement van jouw dochter toe te voegen aan het klantnummer van jouw zoon zodat je straks het tweede abonnement ook zal terugzien met dezelfde inlognaam. Dit zal in gang gaan worden gezet wanneer het abonnement van jouw dochter actief is. Houd rekening met een verwerkingstermijn van maximaal vijf werkdagen.

Wat betreft het nummerbehoud van jouw dochter: ik zie dat deze was blijven hangen op de scherm voor het bevestigen van de overstapdatum. Ik heb het nummerbehoud nu alsnog in gang gezet. Haar telefoonnummer wordt binnen 24 uur overgezet.
Nou, volgens mij zijn we er bijna. De twee nummers zijn samengevoegd op 1 klantkaart, ik kan ze dus beheren via de Ik Ben pagina (internet) en de app! Dank voor al jullie hulp!

Nog 1 vraag. Kunnen deze accounts ook apart opgevraagd worden? Dus mijn dochter ziet alleen haar informatie (bundels) en mijn zijn ook zijn eigen informatie (bundels)? Terwijl ik de gegevens van beide abo's zie? Dat maakt het helemaal compleet.
Reputatie 3
Badge +2
Nou, volgens mij zijn we er bijna. De twee nummers zijn samengevoegd op 1 klantkaart, ik kan ze dus beheren via de Ik Ben pagina (internet) en de app! Dank voor al jullie hulp!

Nog 1 vraag. Kunnen deze accounts ook apart opgevraagd worden? Dus mijn dochter ziet alleen haar informatie (bundels) en mijn zijn ook zijn eigen informatie (bundels)? Terwijl ik de gegevens van beide abo's zie? Dat maakt het helemaal compleet.

Super dat je nu één klantkaart hebt! Het is alleen niet mogelijk om de accounts apart op te vragen. Alle gebruikers kunnen van alle nummers de gegevens inzien.
Ok, geen probleem. Dank voor je antwoord.
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens Shanna! Wellicht gaan we deze optie wel aanbieden binnenkort 🙂

Reageer