Beantwoord

Altijd te druk met aanmelden

• 17 september 2018
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Al langer dan 2 weken kan ik niet inloggen op de site en op de app. Er staat cpntinu dat het heel druk is met aanmeldingen en dat ik het later opnieuw moet proberen, maar steeds probeer ik het om een andere tijd en zegt hij het nog steeds. Het lijkt me sterk dat het om 4 uur snachts en om 3 uur smiddags even druk is met aanmelden. Het is nu wel heel vervelend, aangezien ik nergens kan checken hoeveel ik nog over heb van mijn bundel, en aangezien er eerder al problemen waren met mijn bundel ben ik bang dat er iets helemaal fout gaat en ik inneens heel veel moet bijbetalen.
Help!!
icon

Beste antwoord door Wietske 18 september 2018, 09:15

Begrijpelijk dat je graag bij wilt houden wat jouw verbruik is om onnodige kosten buiten de bundel te voorkomen, Alice! Daar is de Ben app tenslotte ook erg handig voor. Op dit moment hebben we een storing met de Ben app. We werken hard aan een oplossing. Ik wil je vragen om tot die tijd de Ik Ben pagina te gebruiken om jouw gegevens te bekijken. Krijg je hier ook een foutmelding bij het inloggen? Laat het dan even weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Begrijpelijk dat je graag bij wilt houden wat jouw verbruik is om onnodige kosten buiten de bundel te voorkomen, Alice! Daar is de Ben app tenslotte ook erg handig voor. Op dit moment hebben we een storing met de Ben app. We werken hard aan een oplossing. Ik wil je vragen om tot die tijd de Ik Ben pagina te gebruiken om jouw gegevens te bekijken. Krijg je hier ook een foutmelding bij het inloggen? Laat het dan even weten.
Bedankt voor je reactie Wietske, maar ik kan dus inderdaad ook niet inloggen op de website. Het is mij 2 weken geleden één keer gelukt om in te loggen een daarna nooit meer. Ik weet wel zeker dat mijn gegevens kloppen.
Reputatie 5
Badge +12
Hmm dan heeft het inderdaad een andere oorzaak. Ik ben er nog eens dieper ingedoken en zie dat er het een ander niet geactiveerd staat. Dit kan mogelijk ook de oorzaak zijn van de foutmelding die je krijgt bij het inloggen. Ik heb dit doorgegeven aan onze technische afdeling zodat dit hersteld kan worden.

Reageer