Beantwoord

App

  • 9 February 2020
  • 3 reacties
  • 630 keer bekeken

Ik kan niet meer op de app van jullie ik krijg een kruis te zien hoe kan dat ik hoop dat ik er weer gebruik kan mijn telefoon nummer [telefoonnummer verwijderd] dan weet jullie wie ik ben 

icon

Beste antwoord door Friesian 9 February 2020, 08:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Heb je al geprobeerd, app verwijderen en opnieuw installeren?

@achter.huis zet in het vervolg voortaan geen privégegevens zoals je telefoonnummer in het openbaar.

* Hier * kun je wel je 06 nummer (privé) plaatsen. Het is dan alleen zichtbaar voor jou en de medewerker.

Hoi, 

ik heb al meerdere keren de app verwijderd en opnieuw gedownload, maar krijg iedere keer de melding "het is op dit moment niet mogelijk om gebruik te maken van de Ben app. Probeer het op een later moment nog eens”. Dit is nu al bijna een maand het geval, wat kan ik hier aan doen? 

Daarnaast kan ik ook niet opnieuw inloggen in de app en onthoud hij mijn gegevens zelfs nadat hij verwijderd is, wat ik een beetje raar vind. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Lyke. Ik kijk graag met je mee! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan zoek ik jouw gegevens op en ga ik aan de slag!

Reageer