App werkt niet

• 19 maart 2018
  • 8 reacties
  • 881 keer bekeken

Beste Ben,
Mijn app werkt sinds een paar dagen niet. Klokje blijft maar draaien. Mobiel al een keer opnieuw opgestart, maar geen verbetering. Bukje bij Ben?

Groet,
Rik

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat is vreemd, Rik! Ik heb er nog geen andere klanten over gehoord. Heb je al geprobeerd om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren?
Rox,

Hij doet het weer. Kennelijk een kromme Volt.

Bedankt voor je reactie.

Groet,
Rik
Ook bij mij heeft de app sinds paar dagen hetzelfde probleem. Blijft maar laden!
Gr. Glenn
Reputatie 7
Badge +7
Ai onhandig, Glenn! Heb jij ook al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Ook de nieuwste versie van de app (vandaag) heeft de zelfde problemen op een iphone 5s. App daardoor totaal onbruikbaar.

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Hoytram! Goed om te lezen dat het is gelukt om de app te update alleen balen dat jij hetzelfde probleem blijft ervaren. Ik heb meteen een collega van de technische dienst in zijn kraag gevat om dit aan te kaarten en hij zei het volgende: 'Als de klant na de update het probleem blijft ervaren is het noodzakelijk om de app van het toestel te verwijderen en opnieuw te installeren'. Zou jij willen uittesten of dit werkt?
Hoi Rox, dan voor je empatische reactie! De voorgestelde oplossing bracht inderdaad succes. Opgelost. De afgelopen maanden heb ik nu al drie keer de Ben app opnieuw moeten installeren om hem te laten werken. Dat moet eenvoudiger kunnen toch? Wellicht een link voor reset van de app met behoud van inloggegevens? Elke keer de Ben App opnieuw installeren is een irritante & onnodige - maar goed werkende- oplossing voor een goede app. Grijp wat mij betreft die collega van de technisch dienst nog maar eens goed in zijn kraag - om dit probleem definitief op te lossen. 🙂 : 'Als de klant na de update het probleem blijft ervaren is het noodzakelijk om de app van het toestel te verwijderen en opnieuw te installeren'. Zou jij willen uittesten of dit werkt?
Same here, behoorlijk irritant...

Reageer