Beantwoord

App werkt niet

• 12 november 2018
  • 17 reacties
  • 1550 keer bekeken

Probeer nu al bijn een maand inzage te krijgen in verbruik en ook in 1e factuur. Verbruik alleen mb over te zien en belminuten niets te zien. Heb gelukkig onbeperkt. Bij inzien facturen krijg ik melding onderhoud en errorcode 302. Dit is al de hele maand. Kom van t-mobile af en daar was dit binnen notime opgelost
icon

Beste antwoord door Wietske 28 november 2018, 11:15

Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling Frank! Inmiddels hebben we een update gehad aan de Ben app. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen op dit moment?
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling Frank! Inmiddels hebben we een update gehad aan de Ben app. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen op dit moment?
ik ervaar hetzelfde probleem, van alles geprobeerd, (resetten telefoon, app opnieuw installeren)
Maar app doet het bij mij ook niet, terwijl met deze inloggegevens ik wel op de website van ben kan inloggen in "mijn ben"
Reputatie 5
Badge +12
ik ervaar hetzelfde probleem, van alles geprobeerd, (resetten telefoon, app opnieuw installeren)
Maar app doet het bij mij ook niet, terwijl met deze inloggegevens ik wel op de website van ben kan inloggen in "mijn ben"

Hoi! Ik heb zojuist op jouw andere topic gereageerd. Ik zie dat je inmiddels daar ook een reactie hebt geplaatst dus ik kom er weer op terug 🙂
App werkt bij mij ook niet.
  • Wel inloggen
  • Wel zien dat oude informatie is bijgewerkt
  • Wel "nog 16 dagen"
  • Maar geen verse informatie
via de web-pagina komt mijn informatie wel te voorschijn.
Conclusie:
App er uit en alleen de web-pagina gebruiken.
of
App eruit en opnieuw installeren, dat werkte bij mij wel.
Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor jouw tip, Mario!
deze tip werkt bij mij NIET
op nieuw installeren blijft dezelfde foutmelding geven
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ik zie dat mijn collega Wietske dit al voor je heeft doorgezet. Jouw tip zal worden meegenomen in de nieuwe app versie. Ik wil je dan ook vragen om de nieuwe update uit te voeren op jouw toestel, wanneer deze beschikbaar is. Sorry voor het ongemak.
wanneer komt de nieuwe update van de app?
Reputatie 5
Badge +6
Aanstaande maandag!
Ik heb al een paar dagen ook het probleem dat ik op de BEN-app niet de stand van mijn huidige MB kan checken. Krijg de opmerking "er is iets mis gegaan" en Error 600. Betreft abonnement voor mobiel 06...922.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Annelies. Dat is natuurlijk niet zo fijn. Heb je jouw app al eens opnieuw ingesteld?
Ja Romy, dat was het eerste dat ik heb gedaan voordat ik de vraag stelde. Maar helaas, resultaat blijft hetzelfde grrrrr.
Reputatie 5
Badge +6
Heb je dit probleem ook via de website?
De Ben app werkt momenteel bij mij ook al niet.
Al een paar maal opnieuw op gestart, en opnieuw geïnstalleerd, maar het blijft hommeles. Jammer !!
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat onhandig!! Heb je dit enkel via de app of ervaar je dit probleem ook via de website?
Alleen via de App. Al twee maal opnieuw geïnstalleerd en daarbij de telefoon opnieuw opgestart. 🙄
Reputatie 3
Badge +2
Hi idz11,

Kun je proberen om via een ander toestel in te loggen? Houd er wel rekening mee dat wij onderhoud hebben tot 9.00 uur.

Reageer