Beste antwoord door Wietske
App werkt niet
Probeer nu al bijn een maand inzage te krijgen in verbruik en ook in 1e factuur. Verbruik alleen mb over te zien en belminuten niets te zien. Heb gelukkig onbeperkt. Bij inzien facturen krijg ik melding onderhoud en errorcode 302. Dit is al de hele maand. Kom van t-mobile af en daar was dit binnen notime opgelost
Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling Frank! Inmiddels hebben we een update gehad aan de Ben app. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen op dit moment?
Bekijk origineel
Dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling Frank! Inmiddels hebben we een update gehad aan de Ben app. Ervaar je nog steeds dezelfde problemen op dit moment?
ik ervaar hetzelfde probleem, van alles geprobeerd, (resetten telefoon, app opnieuw installeren)
Maar app doet het bij mij ook niet, terwijl met deze inloggegevens ik wel op de website van ben kan inloggen in "mijn ben"
Maar app doet het bij mij ook niet, terwijl met deze inloggegevens ik wel op de website van ben kan inloggen in "mijn ben"
Maar app doet het bij mij ook niet, terwijl met deze inloggegevens ik wel op de website van ben kan inloggen in "mijn ben"
Hoi! Ik heb zojuist op jouw andere topic gereageerd. Ik zie dat je inmiddels daar ook een reactie hebt geplaatst dus ik kom er weer op terug 🙂
App werkt bij mij ook niet.
Conclusie:
App er uit en alleen de web-pagina gebruiken.
of
App eruit en opnieuw installeren, dat werkte bij mij wel.
- Wel inloggen
- Wel zien dat oude informatie is bijgewerkt
- Wel "nog 16 dagen"
- Maar geen verse informatie
Conclusie:
App er uit en alleen de web-pagina gebruiken.
of
App eruit en opnieuw installeren, dat werkte bij mij wel.
deze tip werkt bij mij NIET
op nieuw installeren blijft dezelfde foutmelding geven
op nieuw installeren blijft dezelfde foutmelding geven
Hi! Ik zie dat mijn collega Wietske dit al voor je heeft doorgezet. Jouw tip zal worden meegenomen in de nieuwe app versie. Ik wil je dan ook vragen om de nieuwe update uit te voeren op jouw toestel, wanneer deze beschikbaar is. Sorry voor het ongemak.
wanneer komt de nieuwe update van de app?
Ik heb al een paar dagen ook het probleem dat ik op de BEN-app niet de stand van mijn huidige MB kan checken. Krijg de opmerking "er is iets mis gegaan" en Error 600. Betreft abonnement voor mobiel 06...922.
Hi Annelies. Dat is natuurlijk niet zo fijn. Heb je jouw app al eens opnieuw ingesteld?
Ja Romy, dat was het eerste dat ik heb gedaan voordat ik de vraag stelde. Maar helaas, resultaat blijft hetzelfde grrrrr.
De Ben app werkt momenteel bij mij ook al niet.
Al een paar maal opnieuw op gestart, en opnieuw geïnstalleerd, maar het blijft hommeles. Jammer !!
Al een paar maal opnieuw op gestart, en opnieuw geïnstalleerd, maar het blijft hommeles. Jammer !!
Hi! Wat onhandig!! Heb je dit enkel via de app of ervaar je dit probleem ook via de website?
Alleen via de App. Al twee maal opnieuw geïnstalleerd en daarbij de telefoon opnieuw opgestart. 🙄
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.