Bellen geblokkeerd omdat er voor €200 buiten de bundel gebruikt is

• 1 augustus 2016
  • 28 reacties
  • 373 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

28 reacties

Beste Amber,

Bedankt voor de info. Is erg verwarrend allemaal. Wat mij meest verbaast, is dat het uitzetten via de Ben pagina is gegaan. Dat zou suggereren, dat het een handmatige handeling is geweest door de gebruiker (lees mijn dochter). Ik zie niet in waarom zij dat zou doen, aangezien ze zich erg bewust is van de consequenties.
Het MB pauze staat nu aan. Dat is goed, maar ik laat het zo, want ik ben erg benieuwd of de buitensporig verbruik straks weer wordt gecorrigeerd. Als dat zo is, dan verwacht ik compensatie voor de periode van nu tot einde van de maand dat we geen gebruik kunnen maken van het mobiel.
Verder zal ik nagaan in hoeverre mijn dochter op de BEN pagina is geweest of dat ze op de BEN app zat, wat de MB pauze triggerd.

mvg,
C.W. Cheung.
Badge
Ik heb het even voor je nagekeken en op dit moment staat de MB pauze nog aan C.W. Cheung. Je zou het inderdaad zelf ook even in de gaten kunnen houden.
Wacht de factuur even af. Mocht er iets niet goed gegaan zijn, dan zullen de kosten vergoed worden. Net als de vorige maanden.

Kan ze op dit moment geen gebruik meer van haar abonnement maken?

Gr,
Amber
Beste Amber,

Het misverstand over de MB pauze is verholpen. Het stond inderdaad even uit, heeft mijn dochter me laten weten. Ze wilde dolgraag nog even reageren op een bericht en heeft het daarom een paar uur aangezet.
Echter, het enorme verbruik is daardoor zeker niet veroorzaakt. Dat is een fout in jullie systeem, want de factuur van de maand september laat zien, dat wederom een correctie is uitgevoerd op een zogenaamde enorme verbruikskosten (+300 euro). Dit is dus al de 3e maand dat het gebeurt. Eerst lopen de kosten plotseling enorm op, met als gevolg, dat het abonnement werd geblokkeerd. In de daarop volgende maand zien we in de factuur dat die hoge kosten, wat de blokkade heeft getriggerd weer eraf gehaald is. Dus onterecht berekend, maar ondertussen is geen gebruik van het abonnement meer mogelijk na inwerking treden van de blokkade. Dit terwijl we er dus eigenlijk wel recht op hebben.
Ik wens dan ook dat BEN de dagen in de afgelopen 3 maanden, dat mijn dochter geen gebruik heeft kunnen maken van het abonnement, vanwege de onterechte blokkades, compenseert.
Mocht het in deze maand hetzelfde euvel zich weer voordoen, dan wil ik dat jullie het abonnement kosteloos beëindigen. Zo lusten de honden er geen brood van.

mvg,

NB: het voorschot van 200 euro in augustus om de blokkade in die maand tijdelijk op te heffen is trouwens ook nog niet teruggestort. Hoe zit het daarmee?