Beantwoord

belminuten en MBs over

• 27 november 2017
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik heb deze maand veel belminuten en MBs over. Blijven deze bewaard voor volgende maanden? Ik heb er voor betaald en wil ze graag benutten.
icon

Beste antwoord door Rox 28 november 2017, 08:14

Goedemorgen mvhoen05! Dat is een hele goede vraag! Je leest het antwoord hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen mvhoen05! Dat is een hele goede vraag! Je leest het antwoord hier.
Daarin staat dat je je abonnement maandelijks kan wijzigen. In de voorwaarden staat vervolgens dat dat alleen kan indien het abonnementsgeld minimaal hetzelfde blijft. Mijn zoon houdt heel veel belminuten over. Ik wil graag terug van 300 naar 100 belminuten. Aan 1000 (1500) heeft hij genoeg. Zou ik hier meer van maken dan zit ik met 1 stap hoger ineens op een veel hoger bedrag per maand. Jullie aanbod blijkt dus een farce.

Kan ik een abonnement aangegaan voor 24 maanden opzeggen? Ik wil dan best een nieuw abonnement afsluiten bij jullie, maar dan 1 die past.
Hetzelfde geldt voor abonnement van dochter.

Graag een persoonlijk antwoord en niet verwijzen naar een deels passend antwoord.
Ik doe niet aan facebook, dus dit is de enige manier om online met jullie af te stemmen. Zie geen mailadres.

Graag adequaat antwoord.

Groet,
Helma
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Helma, ik verwees jou door naar een topic over het meenemen van tegoed naar de vorige maand. Jouw vraag was: Ik heb deze maand veel belminuten en MBs over. Blijven deze bewaard voor volgende maanden? Ik heb er voor betaald en wil ze graag benutten. Het antwoord waar ik je naar heb verwezen is: Je kunt bij Ben overgebleven minuten, smsjes en MB niet meenemen naar de nieuwe maand. Dit omdat je bij Ben elke maand je bundels kan aanpassen naar je verbruiksbehoefte. Je overgebleven tegoed komt te vervallen als de nieuwe maand ingaat. Dit beantwoord jouw eerdere vraag volledig.

Jij geeft in jouw nieuwe bericht aan dat je graag de bundels voor een van de abonnementen wil aanpassen maar dit niet mogelijk is in verband met de startwaarde, dit is iets wat ik van te voren niet kon weten, ik ben immers niet helderziend en kan alleen uitgaan van de informatie die je mij geeft in jouw eerste bericht. Ik wil je vragen om mij, de overige moderators en andere forum bezoekers met respect te behandelen. Zoals je kunt lezen in de huisregels hebben wij afspraken op het forum om het een gezellig community te maken!

Ons aanbod is zeker geen farce daar ons aanbod voor iedereen beschikbaar is, ik kan me voorstellen dat het behoorlijk balen is als er van een specifieke actie geen gebruik kan worden gemaakt door de startwaarde van het abonnement, als ik dit voor je had kunnen veranderen had ik dit zeker gedaan. Om jouw vraag te beantwoorden of het mogelijk is om een 24 maanden abonnement eerder stop te zetten, dit kan. Wel is het zo dat je dan in een keer de rest waarde van het abonnement moet voldoen op de eindfactuur, dit omdat je contract openbreekt.

Ben heeft inderdaad geen apart email adres voor de klantenservice, wil jij liever via de email contact dan kan dit doormiddel van het contactformulier. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht je nog andere vragen hebben stel deze dan gerust #Benervoorjou

Reageer