Beantwoord

Belstatus niet up to date

• 13 juni 2017
  • 17 reacties
  • 389 keer bekeken

Hallo Ben,

Mijn belstatus is nog hetzelfde als een week geleden, terwijl ik van de week veel internet heb gebruikt en heb gebeld. Als ik hem ververs (zowel op de website als in de app) veranderd er niks. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jolijn 15 juni 2017, 11:19

Hoi Dara, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je ook goed je verbruik in wil zien. Ik heb de belstatus ververst zodat alles weer in orde moet zijn. Als je nu kijkt in de app moet je wel het juiste verbruik zien. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Dara, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je ook goed je verbruik in wil zien. Ik heb de belstatus ververst zodat alles weer in orde moet zijn. Als je nu kijkt in de app moet je wel het juiste verbruik zien. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
ik heb hetzelfde. Op mijn Windows Phone wordt de belstatus pas ververst als ik dit op de site doe. Hoe kan ik het zo instellen, dat hij ook ververst wordt zonder eerst op de site in te loggen?
Ralf
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Comservice, Ben heeft geen eigen App voor Windows telefoons, waar probeer jij je belstatus in te zien op je telefoon?
de app heet Ben app verbruik en ik krijg dan een scherm met Ben belstatus.
met 3 rondjes met het verbruik van min/sms , MB's en dagen te gaan.
als ik die status nu op de site bijwerk en ik haal hem op op mijn telefoon, wordt de status bijgewerkt. anders niet. zie bijlage.
Hoe ik er aan gekomen ben weet ik niet meer.

groetjes, Ralf

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Comservice, het is mogelijk om een onofficiele app te gebruiken om je verbruik bij te houden, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat deze goed werkt. Hiervoor raad ik je aan om de site in de gaten te houden.

Groetjes, Jolijn
De Ben app heeft al een tijdje deze issue:

initiële refresh laat kort nieuwe status zien maar daarna direct oude (cache) resultaten...

Ik weet niet waar ik deze issue moet melden. Het email adres in de Google play store kan ook niet naar gemaild worden...
Ik heb een Galaxy S7 met Android 7.0
Reputatie 6
Badge +8
De Ben app heeft al een tijdje deze issue:

initiële refresh laat kort nieuwe status zien maar daarna direct oude (cache) resultaten...

Ik weet niet waar ik deze issue moet melden. Het email adres in de Google play store kan ook niet naar gemaild worden...
Ik heb een Galaxy S7 met Android 7.0

Hoi, dat is alles behalve handig! Heb je zelf al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden?
Ja, ik heb zelfs een compleet nieuwe smartphone waar hetzelfde probleem zich voordoet...
Reputatie 7
Badge +7
Ja, ik heb zelfs een compleet nieuwe smartphone waar hetzelfde probleem zich voordoet...

Hmm vreemd! Leeg jij regelmatig het cache geheugen op je toestel?
Nee dat doe ik niet. Kan ik niet in contact komen met een ontwikkelaar van de app om zo het een en ander uit te zoeken?
De update van donderdag 5 oktober 2017 (5.2.0) lijkt het probleem te verhelpen...
Sorry, toch niet. De initiële refresh gaat alleen niet meer automatisch...
Reputatie 6
Badge +8
Nee dat doe ik niet. Kan ik niet in contact komen met een ontwikkelaar van de app om zo het een en ander uit te zoeken?

Deze vraag heb ik intern bij Ben doorgezet! Zodra ik meer weet, zal ik je informeren. Probeer in de tussentijd eens de tip van mijn collega Rox uit te voeren.
Mijn status wordt niet geüpdate terwijl er vanaf gisteren een nieuw abonnement loopt. Gaarne corrigeren. Ik moet op mijn oude abonnement namelijk mbs bijbetalen.....
Bedankt
Reputatie 7
Badge +7
Mijn status wordt niet geüpdate terwijl er vanaf gisteren een nieuw abonnement loopt. Gaarne corrigeren. Ik moet op mijn oude abonnement namelijk mbs bijbetalen.....
Bedankt

Goedemorgen gijsl, wat supertof dat jij hebt besloten om gezellig bij Ben te blijven en dat jij je abonnement bij ons hebt verlengd! 😃 Wat klopt er precies niet aan de belstatus? Dan ga ik hiernaar kijken voor je.
Hallo Rox,
Ah, ik zie dat ik voor de laatste dagen van deze maand naar ratio van mijn nieuw abonnement nog wat extra MB's zijn bijgeschreven.
Verholpen dus!. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +7
Oh helemaal super! Wellicht dat de IkBen een beetje van zijn leg was door de wintertijd 😉 Fijn dat het nu helemaal in orde is! Ik wil je een fijne dag wensen en mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer