Ben account aanmaken lukt niet

• 3 June 2018
  • 6 reacties
  • 489 keer bekeken

Hallo. Ik probeer via de Ik Ben app een account aan te maken, maar ik krijg de mail met mijn inloggegevens niet. Ik heb ook al in mijn spam folder gekeken, maar daar staat de mail ook niet. Ik heb ook nog geen mail gekregen over het nummerbehoud. Ik heb wel een sms gekregen over dat ik nu gebruik maak van het Ben netwerk met mijn vertrouwde nummer. Kan ik op een andere manier mijn inloggegevens krijgen?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Daniël, ik help je heel graag verder met het aanmaken van een persoonlijke Ik Ben pagina. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Je kunt hier een privébericht sturen.
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van je gegevens, Daniël. Ik heb net een e-mail naar je verzonden met daarin jouw gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord. Het wachtwoord kun je later aanpassen via instellingen op de Ik Ben pagina.
Hallo Jill,

Ik heb geprobeerd in te loggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord die je net gestuurd hebt, maar ik kreeg de melding dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet klopt. Na een paar keer kreeg ik de melding dat ik tijdelijk geblokkeerd ben. Vervolgens heb ik op 'Wachtwoord vergeten'geklikt om te kijken of een nieuw wachtwoord aanvragen wel zou werken, maar hier heb ik geen mail van ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Groet,
Daniël
Reputatie 5
Badge +12
Wat vreemd zeg! Ik heb in elk geval de inloggegevens opnieuw ingesteld en je een e-mail gestuurd met de nieuwe gegevens. Zou je een nieuwe poging kunnen wagen?

Hi ik heb een vraagje ik probeer elke keer een ben account aan te maken alleen krijg ik elke keer dat er mail wordt gestuurd met daarin instructie om veder te gaan met het aanmaken van me ben account. Maar ik krijg elke keer geen mail binnen ik heb al in me spambox teken maar helemaal niks. 

en weet ook niet hoe ik veder moet 

groet, 

onbekend

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag! Wat onhandig dat je geen e-mail ontvangt. Ik wil je graag verder helpen hiermee. Zou je mij je mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres kunnen doorgeven via een privébericht

Reageer