Beantwoord

Ben app

• 9 juli 2018
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Hi, ik heb problemen met de IkBen app, ik kan niet inloggen (ook niet op de website) als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen mail! Ook niet bij mijn spam of andere dingen... iemand die weet hoe ik dit moet oplossen? Of zijn er storingen?
icon

Beste antwoord door Jill 9 juli 2018, 11:49

Hi Joehoe, dat zou natuurlijk niet mogen. Onze e-mail willen soms in de spamfolder belanden. Zou je daar eens willen kijken?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Joehoe, dat zou natuurlijk niet mogen. Onze e-mail willen soms in de spamfolder belanden. Zou je daar eens willen kijken?
Hi jill, daar staat hij dus ook niet! Daarom vind ik het zo vreemd? Kan iemand mij hier bij helpen? Of hoe kan ik contact opnemen ?
Reputatie 5
Badge +12
Ik wil de e-mail om een wachtwoord in te stellen graag handmatig naar je toesturen. Zou je mij hiervoor een privéberichtje willen sturen met jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres? Dat kan je hier doen.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb jouw privégegevens inmiddels ontvangen en de e-mail voor het instellen van een wachtwoord voor Ik Ben handmatig naar je toegestuurd. Ik hoor graag van je of je deze ontvangen hebt.

Reageer