Beantwoord

Ben App

• 19 september 2018
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik word er een beetje gek van dat er nu al weer onderhoud is in de ben app. Ik probeer nu al 3 dagen mijn abonnement te wijzigen, maar beide de ben app en de pagina om dit te wijzigen liggen er nog steeds uit.
icon

Beste antwoord door Jill 19 september 2018, 12:27

Hi xlindseyz, de app werkt momenteel inderdaad niet helemaal naar behoren. Wat je zou kunnen proberen is de app even helemaal verwijderen en opnieuw downloaden. Als ook dit niet de oplossing is dan mag je ook aan mij doorgeven welke wijziging je wilt doen. Dan pas ik de bundel voor je aan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi xlindseyz, de app werkt momenteel inderdaad niet helemaal naar behoren. Wat je zou kunnen proberen is de app even helemaal verwijderen en opnieuw downloaden. Als ook dit niet de oplossing is dan mag je ook aan mij doorgeven welke wijziging je wilt doen. Dan pas ik de bundel voor je aan.
Ik heb de app meerdere malen opnieuw geinstalleerd en ook dit helpt niet. Kan ik ergens een overzicht krijgen met alle bundel opties en de daarbij horende prijzen? Dan kan ik op mijn gemak alle mogelijkheden bekijken.
Reputatie 5
Badge +7
Ja dat kan zeker. Als je op onze website naar simonly abonnementen gaat kun je de huidige tarieven van de bundels bekijken.

Reageer