Beantwoord

BEN App

• 26 september 2018
  • 16 reacties
  • 466 keer bekeken

Na de laatste update doet de Ben app het niet meer geeft alleen nog de dagen aan voor de rest niets ik heb telefonisch contact gehad met Ben maar ben daar niet verder meegekomen.
icon

Beste antwoord door Wietske 4 oktober 2018, 11:08

Dankjewel Henk 🙂 Ik heb de informatie voor je doorgezet naar de juiste afdeling.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik help je hiermee graag verder, Henk! Heb je de Ben app al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En zijn de gegevens wel in te zien via de Ik Ben pagina?
Ik heb de app al wel tien keer er opnieuw opgezet maar helpt niet geeft alleen de dagen aan kan wel op de Ben site inloggen en mijn gebruik zien.
Heb dit probleem al vaker gehad maar na telefonisch contact direct opgelost.
Reputatie 5
Badge +12
Fijn dat het inloggen op de Ik Ben pagina wel lukt! Ik heb een vermoeden dat je de gegevens van het oude abonnement te zien krijgt in de Ben app. Lukt het om handmatig het actieve abonnement te selecteren? Dit doe je onder het kopje Instellingen, wat je rechts onderaan de Ben app ziet staan.
De app doet het niet de gegevens in mijn huidige abonnement kloppen wel.
Reputatie 5
Badge +7
Zou je mij in een privébericht willen doorgeven welke gebruikersnaam je gebruikt?
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb je privébericht ontvangen. Zou je mij alleen nog door willen geven welke versie van Android of IOS je gebruikt? Dan ga ik het doorzetten naar onze technische afdeling.
Android 6.0
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel! En tot slot: welk toestel gebruik je?
Huawei p8
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel Henk 🙂 Ik heb de informatie voor je doorgezet naar de juiste afdeling.
Gisteren stond in de Ben app dat er een update was ga naar de play store stond er maar bij mij stond er geen update app doet het nog steeds niet ben er jelemaal klaar mee.
Reputatie 5
Badge +12
Jeetje ik snap dat dat nogal verwarrend is! Ik heb inderdaad begrepen dat er per abuis een melding uitgaat bij sommige App gebruikers waarbij wordt benoemd dat er een update klaarstaat. Ik kan je vertellen dat er hard wordt gewerkt aan deze update maar het klopt dat deze nog niet online staat in de Play,- of App Store. Sorry voor de verwarring.
De app doet het weer bedankt voor de fijne communicatie.
Dan heb ik nog een vraagje als ik gebeld wordt gaat de telefoon maar 20 seconden over dit is lastig voor mij maar ook voor diegene die mij belt waar kan dit aan liggen.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Henk, fijn dat de Ben app nu werkt! Je kunt de rinkeltijd van jouw telefoon aanpassen op de volgende manier: * * 61 * +316jouw telefoonnummer * 11 * 30 # OK Het kan maximaal 30 seconden.
Gelukt bedankt
Groetjes Henk
Reputatie 3
Badge +2
Fijn om te lezen dat het is gelukt, Henk! Geen dank namens mijn collega's. Als we verder nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan weten 🙂

Reageer