Beantwoord

Ben app blijft maar laden

• 25 maart 2018
  • 8 reacties
  • 257 keer bekeken

Ik kan mijn overzichten niet zien in de app, hij blijft maar laden. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Johrick 25 maart 2018, 12:47

Hi Floorvanbruggen,

Heb je toevallig in de appstore gekeken of je gebruik maakt van de laatste versie van de app? 😉

Wel is er pas geleden een fout in de app terecht gekomen, meer informatie hierover vind je : https://forum.ben.nl/storingen-mededelingen-46/opgelost-de-ben-app-kan-soms-vastlopen-17668/index1.html#post44317

Ik hoop dat het lukt en dat je weer gebruik kan maken van de app! Als er nog vragen zijn laat het me weten, #Benervoorjou!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Floorvanbruggen,

Heb je toevallig in de appstore gekeken of je gebruik maakt van de laatste versie van de app? 😉

Wel is er pas geleden een fout in de app terecht gekomen, meer informatie hierover vind je : https://forum.ben.nl/storingen-mededelingen-46/opgelost-de-ben-app-kan-soms-vastlopen-17668/index1.html#post44317

Ik hoop dat het lukt en dat je weer gebruik kan maken van de app! Als er nog vragen zijn laat het me weten, #Benervoorjou!
Reputatie 6
Badge +3
Ik kan mijn overzichten niet zien in de app, hij blijft maar laden. Wat moet ik doen?

App verwijderen en weer opnieuw installeren, misschien wil dat helpen?!

Groet Richard.
[quote=Richard_Claassen]Ik kan mijn overzichten niet zien in de app, hij blijft maar laden. Wat moet ik doen?

Ik heb het zelfde probleem op een Android (OnePlus 3). Heb de app ook al opnieuw geinstalleerd (versie 5.5.2). Ook heb ik alle data die geassocieerd is met de app verwijderd via Apps menu. Enige scherm wat wel laadt is mn gegevens en abonnement. Verbruik en Facturen blijft laden en laden en laden.

Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige twee zijn die dit probleem zien?!
Reputatie 6
Badge +3
[quote=BeowolfRiddick4977]Ik kan mijn overzichten niet zien in de app, hij blijft maar laden. Wat moet ik doen?

Ik heb het zelfde probleem op een Android (OnePlus 3). Heb de app ook al opnieuw geinstalleerd (versie 5.5.2). Ook heb ik alle data die geassocieerd is met de app verwijderd via Apps menu. Enige scherm wat wel laadt is mn gegevens en abonnement. Verbruik en Facturen blijft laden en laden en laden.

Vreemd mijn app doet het wel goed!
Reputatie 6
Badge +3
[quote=BeowolfRiddick4977]Ik kan mijn overzichten niet zien in de app, hij blijft maar laden. Wat moet ik doen?

Ik heb de app weer helemaal verwijderd en weer geinstalleerd en nu doet ie het wel 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Ja inderdaad verwijderen en opnieuw installeren wil ook nog wel eens helpen!
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de app weer helemaal verwijderd en weer geinstalleerd en nu doet ie het wel :)
Super fijn! Je #BENtWeerBlij

Fijne avond!

Reageer